לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

תרעד, תנער ותגלגל.


ובכן צא מהמיטה הזאת, שטוף את הפנים והידיים

צא מהמיטה הזאת, שטוף את הפנים והידיים

כנס אל המטבח הזה

תנער את הסירים והמחבתות

אני רוצה את ארוחת הבוקר שלי כי אני רעב בן אדם

 

אני מאמין בזה אל הנשמה שלי אתה הנשמה בצינור מניילון

אני מאמין בזה אל הנשמה שלי אתה הנשמה בצינור מניילון

בשביל כמה שאני עובד קשה יותר הכסף הולך מהר יותר

 

ובכן אמרתי תרעד, תנער, תגלגל

אמרתי תרעד, תנער ותגלגל

אמרתי תרעד, תנער ותגלגל

אמרתי תרעד, תנער ותגלגל

ובכן אתה לא עושה טוב

להציל את הנשמה ההרוסה שלך

 

תרעד, תנער ותגלגל

 

אני כמו חתול בעל עין אחת מציץ אל חנות פירות ים

אני כמו חתול בעל עין אחת מציץ אל חנות פירות ים

ובכן אני יכול להסתכל עלייך עד שלא תהיה ילד יותר

הו אני מאמין בזה בנשמה שלי אתה השטן בצינור מניילון

אני מאמין בזה בנשמה שלי אתה השטן בצינור מניילון

כי כמה שאני עובד קשה יותר הכסף שלי הולך מהר יותר

 

ובכן אמרתי תרעד, תנער, תגלגל

אמרתי תרעד, תנער ותגלגל

אמרתי תרעד, תנער ותגלגל

אמרתי תרעד, תנער ותגלגל

ובכן אתה לא עושה טוב

להציל את הנשמה ההרוסה שלך

 

תרעד, תנער ותגלגל

 

אני כמו צפרדע גדולה יושבת על בליטה חלולה

אני כמו צפרדע גדולה יושבת על בליטה חלולה

יש לי כל כך הרבה נשים

שאני לא יודע לאיזה כיוון לקפוץ

 

ובכן אתה לא עושה טוב

להציל את הנשמה ההרוסה שלך

תרעד, תנער ותגלגל

תגנן את זה שוב

 

הלכתי אל מעבר לגבעה, הרבה תחתיה

הלכתי אל מעבר הגבעה, הרבה תחתיה

את את את

את את את

גורמת לי לגלגל את העיניים

ואז את גורמת לי לחרוק את השיניים

 

אמרתי תטיל, תפיל, תעוף

אמרתי תטיל, תפיל, תעוף

אמרתי תטיל, תפיל ותעוף

לא אכפת אם אני אמות

 

אמרתי תטיל, תפיל, תעוף

לא אכפת אם אני אמות

אני לעולם לא אלך

לעולם אל תגיד להתראות

 

תרעד, תנער ותגלגל

תרעד, תנער ותגלגל

תרעד, תנער ותגלגל

נכתב על ידי , 5/10/2005 19:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)