לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

מרק עוף VS סופר דרינק.


לא עדכנתי מלא זמן.

אז קחו לכם בקטנה:

 

# אני חולה.

# זה כנראה בגלל שאת מרבית השבוע האחרון ביליתי בחדר עריכה קפוא.

# גם זה שיצאתי לעשן באמצע הלילה כשירד גשם לא תרם לעניין.

# לעומת זאת, העריכה דווקא בסדר. פחות קשה לי משציפיתי.

# אני עדיין שונא את המחשב הארור הזה שהרס לי את הדגימה.

# הפלאפון שלי מת (בפעם האלף). הפעם הוא נפל אל תוך מיצי מטהר אוויר, שחמצנו את כל הבפנוכו שלו.

# זה קרה אתמול, ומאז תקוע לי ניחוח פרחי הרים באף.

# לא משנה כמה אני מתעטש, הריח נשאר תקוע באף.

# היום התעטשתי כבר 37 פעמים.

# וקמתי לפני ארבע שעות.

 

(אין לי מושג למה אני לא מצליח לעדכן בצורה נורמלית. אני מתאר לעצמי שהבלוג גוסס [שוב, כרגיל]. משום מה זה כבר פחות מציק לי אבל)

 

# סמים קלים זה מצויין כשאתה חולה.

# סופר דרינק זה סבבה.

# אבל אי אפשר לשתות מוגז כשאתה חולה.

# אז אמא דרשה שאני אשתה מרק עוף.

 

שבת שלום,

סייל.

נכתב על ידי , 17/2/2006 15:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)