לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The-Secret-Behind-The-Words



Avatarכינוי:  האיש-האלים- עם-התחת-המדהים

בן: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

מה יש לכם מהמומינים?!


כל הכניסות לבלוג שלי הם אנשים שמחפשים סנופקין או גרוק בגוגל תמונות

אז במיוחד בשביל האנשים האלה פוסט מומינים


המומינים (שבדית: Mumin, פינית: Muumi) הם הדמויות הראשיות בסדרת ספרים ורצועות קומיקס אותם יצרה המאיירת והסופרת הפינית טובה יאנסן בין השנים 1945-1970 ופורסמו במקור בשפה השבדית.

משפחת המומינים הם משפחת טרולים עגולים, פרוותיים, בעלי אפים גדולים מראם המוזר מזכיר כזה של היפופוטם (אם כי הם מתייחסים להשוואה זו כעלבון). המשפחה חיה בבית ב"עמק המומינים", אם כי בעבר הם גרו באופן זמני במגדלור ובתיאטרון. העלילה מתמקדת בהרפתקאותיהם של משפחת מומין ותושבי עמק המומינים, החווים הרפתקאות שונות ומשונות בעמק המומינים ומחוצה לו, על אורחים מוזרים שבאים לבקר בעמק, ועל מקרים מוזרים שקורים למומין וחבריו. "המומינים" משדרת מסר מרכזי של אהבת אדם, ענווה, אופטימיות ואהבת הטבע.

בסך הכל, יצאו לשווקים תשעה ספרים בסדרה זו, הכוללים חמישה ספרי תמונות וספרי קומיקס אשר נכתבו על ידי טובה יאנסן ולאחר מכן גם על ידי אחיה, לארס יאנסן בין השנים 1954-1993.

לאורך השנים זכו ספרי המומינים לפופולריות רבה והיו בסיס לשורה ארוכה של סדרות טלוויזיה, סרטים ואפילו פארק שעשועים בפינלנד.

הדמויות

משפחת המומינים מונה שלוש נפשות - מומינאבא, מומינאמא ומומינטרול, ויחד איתם גרים בעמק: סניף - יצור מגזע דמוי קנגורו, סנופקין הנווד, סנורק המדען ואחותו סנורקה ("נערת הסנורק" לפי תרגום אוריאל אופק), מר המיולין ועוד מספר דמויות משנה.

 משפחת מומין

  • מומינטרול\מומין (Mumintrollet) - הדמות המרכזית בסדרה. שוחר הרפתקאות וילד טוב. יחד עם חבריו יוצא מומין להרפתקאות רבות ומשונות ומפיק לקחים. הוא החכם והפיקח שבחבורה. הוא חברו הטוב ביותר של סנופקין. מאוהב בסנורקה בסתר ומפגין זאת בחשאי.
  • מומינאבא (Muminpappan) - ננטש על סף בית יתומים בילדותו, וברח משם כשהפך לנער כדי לגלות את העולם אך לבסוף החליט להקים משפחה ולהיות אב אחראי לילדו. כותב את סיפור ילדותו המרתק ומלא ההרפתקאות. הוא כמעט תמיד חובש כובע מגבעת שחור, ונוהג להרגע בעת עישון מקטרת.
  • מומינאמא (Muminmamman) - הייתה גם היא הרפתקנית בילדותה. כיום היא אמא מתחשבת, מכניסת אורחים ורוקחת תרופות פלא מספר שהורישה לה אמה (שמכונה מומינסבתא). מדי פעם היא מחליטה לעזוב את הבית לפרקי זמן קצרים, ועוברת הרפתקאות מעניינות. היא כמעט תמיד עם תיק היד שלה. לעולם לא תמצאו אותה ללא סינרה המפוספס.

 חברי המשפחה

  • סניף (Sniff) - חברו הלא-בוגר של מומין ונחשב כבן משפחה בבית המומינים. הוא אחד מהדמויות הבודדות אשר מאוד אוהבות כסף ותמיד חושבות על דרכים להשיג כסף. פחדן, קמצן וזללן. עכבר מגזע "סניף" הדומה בצורתו לקנגורו, הנקרא על שם גזעו. מופיע בתרגומים לעברית כסמיף.
  • סנופקין (Snusmumriken) - חברו הטוב של מומין אשר נודד דרומה עם האוהל שלו כל חורף וחוזר באביב. סנופקין הוא בנם של בימבלינה וג'וקסטר, ומכאן הוא אח למחצה של מאי הקטנה (בתה של בימבלינה). סנופקין הוא טיפוס שתקן ומופנם האוהב להתבודד, נערץ על ידי חבריו, בעיקר מומין, שמתייחסים אליו כאל חכם ובר-דעת. לראשו תמיד אותו כובע ירוק ישן ולגופו תמיד אותה חליפה ירוקה. סנופקין חי בפשטות באוהל ליד הנהר השוכן בעמק המומינים, נוהג לנגן במפוחית פה. הוא ניזון מהדגים שהוא דג בנהר. שלא כמו חבריו האחרים ב"עמק המומינים", בגלל רצונו להתבודד אינו רואה את בית המומינים כביתו שלו, אך זוכה שם באופן תמידי לאירוח מאיר פנים, סנופקין אינו מסכים שמומין טרול יצטרף אליו בנדודיו החורפיים, אך תמיד ראוי לקבלת הפנים מחממת הלב ממומין כאשר חוזר באביב. סנופקין, או בשמו המלא-סנוסמומריקן, מופיע לראשונה בספר "כוכב השביט מגיע לעמק המומינים".
  • מאי הקטנה (Lilla My) - ילדה נערית קטנה, שובבה וזדונית, שלא מפחדת מכלום. מאי היא אחותה של בימבל (או כפי שנקראה בספרים בעברית, בימבולונת). לדברי בימבל, מאי הקטנה נמסרה לאחריותה על ידי אימן של השתיים (בימבלינה - שהיא בעצם גם אימו של סנופקין) מפני שזו התייאשה מלנסות לחנך אותה. לדבריה, אם בימבל לא תוכל לחנך אותה, אף אחד כבר לא יוכל. לכן, מסבירה בימבל את ניסיונות השווא שלה להשליט סדר על מאי כ"עניין של עיקרון". גודלה של מאי אינו ברור לגמרי - בחלק מהספרים מתואר גודלה כשל תפוז, אולם בסדרת הטלוויזיה היא מתוארת כילדה קטנה ונמוכת קומה בעלת ממדים רגילים. שערה של מאי הקטנה הוא אדמוני ואסוף תמיד ב"קוקו" מזדקר. היא לבושה תמיד בשמלה אדומה פשוטה. לצווארה סרט סגול. מאי מעידה על עצמה שהיא אף פעם לא עצובה, אלא רק שמחה או נרגזת.
  • סנורקה/ נערת הסנורק (Snorkfröken) - ידידתו הטובה של מומין ואף מאוהבת בו. היא מתאהבת באחרים לעתים אבל חוזרת למומין כשהעיניינים מתחממים יותר מדי. סנורקה היא עדינה ונבונה, תלויה במומין מאוד וסומכת עליו בכל. חברתה הטובה היא מאי הקטנה. סנורקה נשארת לכל אורך הסדרה אכפתית ועדינת נפש ומלאת אמונה בטוב שבעולם, סנורקה מוצאת עצמה כבת משפחה של המומינים אך נשארת נאמנה לאחיה סנורק ודואגת לו. סנורקה וסנורק הם סנורקים - תת-גזעים של המומינים.
  • סנורק (Snorken) - אחיה של סנורקה. מדען המנסה בין השאר לבנות ספינה מעופפת.

 דמויות משניות

  • אליסיה (Alisa) - נכדתה הצעירה של המכשפה, שבאה ללמוד אצלה את רזי הכישוף במטרה להפוך למכשפה ביום מן הימים. מתיידדת עם שאר הדמויות והופכת לחברה טובה של משפחת מומין, למורת רוחה של סבתהּ.
  • המכשפה (Häxan) - אישה זקנה ובעלת מזג רע. חיה לה ביער המכשפות ביחד עם נכדתה אליסיה מסרבת לתת לנכדתה לשחק עם המומינים

כי "הם טובים עד כדי גועל נפש ממש" אך נשברת כאשר נופלת מהמטאטא שלה ומאבדת את ההכרה והמומינים מטפלים בה בביתם.

  • מר המיולין (Hemulen) - קשיש מגזע "המיול" (נקרא על שם הגזע) שמתעסק באספנות. בתחילה אסף בולים, כאשר אסף את כל הבולים שבעולם, עבר לאיסוף פרחים למיניהם ולבסוף עבר לתחום הצפרות. אדם טוב לב ומעט אומלל בגלל תעלוליו המרושעים והבלתי פוסקים של סרח. נרתם לעזור למומין ולסנורקה בכל צרה. מנהל קשר שוטף עם "האגודה לצמחים חדשים" ומנסה לרשום שם את גילוייו. פעמיים זכה לקבלת הכבוד על גילויים של שני צמחים נדירים בעמק המומינים, שנקראו על שמו. האחד הוא גלדיולוס המיולינסיס והשני הוא גלדיולוס המליפורמיס. דודתו של מר המיולין גידלה את מומינאבא בבית היתומים.
  • בימבל/בימבלונת (Mymlans dotter) - אחותה הגדולה של מאי הקטנה. אוהבת לישון.
  • גברת פילפיונק (Filifjonkan) - מצטרפת כ"שכנה החדשה" לעמק המומינים. אישה נוקשה וקרירה שמחנכת את שלושת ילדיה בנוקשות יתרה, היא לעתים מתלבטת אם לעזוב את עמק המומינים אך תמיד נשארת (בספרים ישנן דמויות רבות נוספות המשתייכות לגזע הפילפיונק, הנקרא במקור "פיליפיונק").
  • הגרוק (Mårran) - מפלצת קרה ובודדה. כל הנמצא בסביבתהּ הופך לגוש קרח. היא אינה רעה מיסודה, ותמיד מחפשת חברה וחום, אך בשל מראהָ החיצוני היא מביאה להרתעות מפניה. היא נוהגת להתיישב על מדורות בוערות כדי להתחמם, דבר הגורם מיד לכבייתן.
  • הובגובלין (Trollkarlen) - מכשף קודר, חיוור וגבוה הרוכב על פנתר שחור. הוא מסוגל לקסום קסמים לכל אחד אחר, חוץ מלעצמו. לכן הוא נאלץ לעופף ברחבי היקום על פנתרו בחיפושיו אחר המרגלית המלכותית, שאותה הוא מוצא לבסוף בעמק המומינים, ומקבל את אחותה, המרגלית הקיסרית מבוב וטינגומי/קונצי ובובי (שני יצורים קטנים שמדברים ביניהם בשיבושי מלים מתוקים), שביקשו אותה כקסם עבורם. בתחילת הספר "משפחת החיות המוזרות" המגבעת שלו הגיעה לידי משפחת מומין וגרמה למספר תקריות (הפכה מים לפטל, הצמיחה עץ ענק, הפכה את מומין ליצור מוזר וגרמה להופעתם של עננות לבנות ויציבות לתעופה על גבן, לאחר שהוטלו בה קליפות ביצה, הפכה את עיניה של סנורקה לנוצצות וגדולות ובנוסף לכל זה שנתה את צורתו של אדמירל רשע ליצור קטן ומסכן).
  • טינגומי ובוב/קונצי ובובי (Tofslan och Vifslan) - שני יצורים קטנים אשר הגיעו לעמק המומינים בתור אורחים ונושאים עימם מזוודה בעלת תוכן מיסתורי (אותה אבן אודם שנגנבה מהגרוק ואותה האבן שמחפש המכשף הובגובלין).
  • סרח (Stinky) - קיפוד חום, מחוספס ומרושע, שעושה תעלולים ומנסה להפיל את שאר הדמויות בפח. גנב למר המיולין צמחים נדירים ואוספים נוספים.
  • השמנטפים (Hattifnattar) - יצורים מוזרים ולבנים, בצורת מקל עם ידיים קטנות אשר צומחים מזרעים מיוחדים שנשתלו בליל אמצע הקיץ. "השמנטפים" הם יצורים אשר מפיקים חשמל, ונטענים מהברקים בלילות חורף סגריריים כשסופת ברקים מכה בעץ הארז העתיק בראש הרי הבדידות, מקום היקבצותם. מי שמתקרב אליהם מתחשמל, לכן הם נמצאים בבחינת אותם יצורים שיש לשמור מרחק מפניהם. יש להם ברומטר אשר תלוי על עמוד קולט ברקים שאומר להם מתי קרבה לה סופת ברקים,שם מתאספים השמנטפים כדי להיטען בחשמל.
  • בימבלונת (Mymlan) - אמא של מאי (מופיעה בסדרה בפרקים של "זכרונות מומין אבא" ובפרק "מומין בונה בית").
  • אדגר (Spöket) - רוח רפאים וחבר מתקופת נעוריו של מומינאבא. משפחת המומינים מזמינה אותו להכיר את הגבירה איליין באחוזת צ'אנדוס שמומינאבא ירש מאב קדמון שלו שנפח את נשמתו.
  • המפקח (Polismästaren) - מפקח המשטרה בעמק המומינים. מאוהב בבימבל.
  • הגבירה קרה (Isfrun) - גבירה יפה בעלת שלוש רגליים שמגיעה לעמק המומינים בעונת החורף. לגבירה הקרה סוס שלג שקיבלה מדינורה. מי שמביט בעיניה, הופך לקרח. בפרק שבו היא מופיעה מאי הקטנה מביטה בעיניה וקופאת. לאחר שהגבירה קרה עוזבת את העמק על גבי הסוס שקיבלה מדינורה, זהו סימן ששיא החורף חלף.
  • ניני (Ninni) - ילדה שהפכה בלתי נראית לאחר פגיעה נפשית ופיזית קשה על ידי דודתה העוקצנית בזמן שהותה אצלה ובזמן שהייתה בחזקתה. היא הובאה אל בית המומינים כדי להחזיר אותה להיות נראית. הילדים אירחו לה חברה, מומינאמא נתנה לה תרופת פלא פרי מרשמיהָ של מומינסבתא על מנת שתחזור להיות נראית. ניני איבדה אף את קולהּ, אך הוא שב אליה לאחר שהמשיך הטיפול המסור מצד המומינים,וזאת על אף תעלוליו הנבזיים של סרח ופשעיו. עם הזמן צץ לו חלק נוסף מגופה, עד שלבסוף היא חזרה להיות נראית לגמרי לאחר שהצילה את מומינאמא מניסיונו של מומינאבא לדחוף אותה לים בזמן שעמדה והרהרה על הצוק.

 המומינים

המומינים (יפנית: 楽しいムーミン一家 , אנגלית: Moomin) היא סדרת אנימה אשר הופקה בשיתוף פעולה יפני-הולנדי ומבוססת על עלילת ספרי המומינים המקוריים מאת טובה יאנסן. הסדרה בת 104 הפרקים הופקה לטלוויזיה בין השנים 1990-1992 וכללה גם סרט באורך מלא. הסדרה אשר שודרה בארץ בערוץ הראשון באמצע שנות התשעים ובשידורים חוזרים רבים לאורך השנים זכתה לפופולריות רבה במשך כל השנים בקרב ילדי ישראל.

תמונות:





סנופקין


 

-         קליפ פתיחת המומינים + מילים

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1056634


 

וקצת צחוקים

על החיה

חשוב לציין כי הזן הנדיר ביותר הזה הושתל בעולמנו על ידי קופזירים מפלוטו וכל יעודו הוא להשמיד מוחות של ילדים חנייבצים תמימים הצופים בערוץ 1.

המומין הינו חייה ממשפחת סוסי היאור , מדובר ביצור חלק ללא שיער בצבע לבן אשר נראה כמו אגס ירכיים שמנות ובטן שמנה ואילו פלג גוף עליון קטן יחסית (מקום משכנו של המוח כמובן) המומין בעל אינטלגנציה מפותחת כמעט כמו של בני האדם והוא ניזון בעיקר מפירות יער, דברים מתוקים, הומואים, עומואים ומוחות שנשאבו לטלוויזיה עקב צפיית יתר בסדרת כגון: "בראץ" "המחסן של כאילו (דא)" "דיג'ימון" אבל רוב המוחות הטריים מגיעים מפרסומות של ג. יפית ומתכוניות המרמזות על פדופיליה ומיניות ע"י המומחה לפדופיליה- ברני!.

המומינים קיימים אך ורק בעמק המומינים שהוא שמורת טבע מוגנת, וברוב שעות היום הם ערומים לגמרי עד הרגע שהם נכנסים למים, בו הם נזכרים לשים בגדי-ים.

על העמק

עמק המומינים מאוכלס ביצורים משונים לחלוטין עליהם מפקח הפקח סנופקין (היפי לשעבר ) . רובו מאוכלס בפושעים נמלטים וחולי נפש בהכחשה. עמק המומינים מורכב ממספר בתים וגרים שם גם יצורים אחרים שאינם מומינים. בעמק המומינים גדל צמח מיוחד שלא קיים הרבה, קוראים לו סם המומינים או בשם המוכר שלו גראס. הגראס הוא סם מיוחד שגורם לך לרצות לנגן רע במפוחית או להיות עירומים כל הזמן ורק מתי שהולכים לים ללבוש בגד-ים וכובעים צייד שהם צדים. הרבה מהמומינים משתמשים בסם זה.

על הדמויות

מומין טרול- מומין הוא הבן של מומין אמא ומומין אבא(זה בגדר שאלה). הוא הכלאה של סוס יאור וגרביל מסומם (לא ידוע מי מהוריו הוא הגרביל ומי סוס היאור). בעל מנת השכלה של פאקצה. הוא נמשך מינית לסנופקין אך מכחיש זאת בתוקף.

מומין אבא- מומין אבא ה"עובד" כל היום על סיפור כל שהו הוא חלק מאוד חשוב ממשפחת המומינים (גם מבחינת המסה). בעלה של מומין אמא ואביו של מומין(בגדר שאלה). הוא נוהג להשתעשע מידי פעם עם סנורקה.

מומין אמא- מומין אמא אישתו של מומין אבא ואמא של מומין(בגדר שאלה). היא עובדת בבית ומנקה את הכל. רוב האנשים לא יודעים אבל היא עובדת בזונתיות, ועל כן הארנק השחור שהיא לא מורידה לרגע מהיד.

סניף המסניף- חברם של המומינים. קמצן,נבזה ואוהב כסף. סניף מגלה קשרים עם היצור הידוע בשם "סרח". רמת המשכל שלו מקבילה לזו של אבן מצויה, מפני שהוא מנסה להשיג כסף במקום שאין בו אפילו קיוסק שמוכר ארטיקים מזויפים מסין(אפילו שהסדרה היא סינית במקור).

סנופקין- חברם של המומינים. נוהג להתבודד, לנגן(לזייף) במפוחית את אותה המנגינה שוב ושוב, לדוג ולא לתפוס שום דבר, לאנוס את מאי, לעשן ואז בהשפעת החומר ללבוש ירוק לחשוב שהוא פיטר פן. סנופקין מתאפיין ליד המומינים ביכולתו המופלאה ללבוש בגדים. חולה נפש מסוכן שנמלט ממספר בתי חולים ומבוקש בארצות רבות.

סנורקה- פאקצה. מוחה נפגע עקב חימצון יתר של שיערה המועט, ורגליה התעקמו עקב החישוקים שהיא מתעקשת לתלות סביב רגלה. מכורה לסמים קשים ונצפתה פעמים רבות יחד עם מומין אמא בשעת עבודתה.

מאי הקטנה- מקורה הוא בכת המכונה "האיסלאם", והיא לא יותר מאשר מחבל ערבי שברח מכלא מעשיהו ומצא מחבוא בתור ילדה קטנה עם קוקו אדום (בתוכו מוחבא מטען חבלה)בעמק המומינים, שם הוא מרגיש שייך. הוא זכה בכינוי "מאי הקטנה" מכיוון שלא מצא לעצמו שם משפחה. נאנס מספר פעמים ע"י סנופקין. מבטאו הערבי הכבד הוסר מהתוכנית מיד לאחר הפרק הראשון עקב תלונות הצופים. יש מצב שיש לה אחות גדולה,אמא,ולפחות מיליארד אחים ואחיות קטנים (מאוד).

מר המיולין- חוקר צמחים בן 225 שקולו הצטרד לאחר מציאתו ועישונו של צמח הקאנאביס הידוע יותר כ"חשיש". הוא לובש שמלה סגולה מפני שבערבים הוא מספק מופעי מין לסנורק, בזמן שסנורקה עובדת.בעבר הוא אסף בולים בעלי ריח מוזר. כפי שפעם הוא העיד יש לו אח שהוא-ה"איש הטיפש בעולם"-שזאת מחמאה עקיפה למומין.

סנורק- הומו בהכחשה. מדען מטורף אשר ממציא סוגי סם קטלניים במעבדתו הנטושה (וגם ספינה שאמורה לשאת אותם באוויר ובים בלי שהמפקח יתפוס אותו ואת סנופקין), אותם הוא מנסה על אחותו סנורקה. חובב מופעי דראג קווין [ע"ע מר המיולין] ידוע לשמצה. לקוח ידוע אצל מומינאמא, ומבקר קבוע אצל סנופקין-הספק שלו.

סרח- פלאפל עם רגליים. מנסה לחבל בעסק המשגשג של מומינאמא וסנורקה, וקלפטומן בהכחשה. מומין הרס לו את התוכנית לפיה תכנן כיצד לגאול את בניה של גברת פיליונק מגורלם האכזר בעמק המומינים.

הגרוק- (i love grock!!!) היצור התבונתי היחיד בסדרה. ניסוי כושל של מדענים צ'צ'נים ליצור מאוורר שלא עושה רעש. היא חסרת אוזניים ובעלת ראש עגול. רבים סבורים כי היא אינה מסוגלת לדבר, אך האמת היא כי הקול שלה הוא בתדר כה גבוה, עד כי כל מה שניתן לשמוע ממנו הוא "חחחחההההררררגגג".

אליסה וסבתה המכשפה-אליסה היא עוד אחת מלובשי הבגדים המסוממים ועל כן היא מתאהבת בהכחשה בסנופקין, היא מכשפה מתלמדת אצל סבתה שהיא אולי שפויה בהתחלה(-היא ניסתה להזהיר אותה שתתרחק מהמומינים האידיוטים-לא רק בגלל שהם לא לובשים בגדים).אליסה למדה להכיר את כל החברים (וגם את שמות כל החומרים) אעפ"י שהצטרפה באמצע הסידרה.באחד הפרקים רואים את הסבתא כאשר היא איננה שפויה בלשון המעטה, והיא מנסה לשאוב כוחות מליקוי חמה ובעל זבוב(שם של חומר מסוכן),וכמובן במהלך הטיסה היא נופלת מהמטאטא.

היסטוריה

מתועדים מקרים בהם מומינים הותקפו ע"י מפלצות בלתי מזוהות ממחסנם, ושמומינים הצליחו לשגר זיקוקים אבל אלו מקרים נדירים מאוד בהם מומונים מצליחים להציל את המטבח ממלפלצות ב"מ בעזרת מפוחית.

שאלות:

-מי אחראי על מערכת החינוך בעמק המומינים?

· למה המומינים מסתובבים כל היום עירומים, וכשהם הולכים לים הם שמים בגד ים?

· איך זה שאף אחד בעמק המומינים לא מתבגר?

· למה לכולם יש בית ורק סנופקין חי 20 שנה באוהל סיירים?

· למה בכל עמק המומינים יש רק 10 בתים על תנאי?

· למה משפחה של שלושה אנשים צריכה בית של 4 קומות לא כולל מרתף?

· מה מקור הפרנסה העיקרי של המומינים?

· למה סנופקין כל הזמן דג דגים, ובכלל אוכל פנקייק בבית של המומינים?

· האם סרח הוא סוג של גוש חרא עם שיער ורגליים?

· מי מממן את הפרויקטים של סנורק?

· למה מכל הצמחים שפרופסור המיולין גילה, הוא אף פעם לא מצא שיח קנאביס?

· למה סנופקין ממשיך להתלהב מהמפוחית שלו, כשבעצם הוא יודע רק לחן אחד?

· האם עמק המומינים מוגדרת כהתנחלות או מועצה מקומית?

· האם סניף הוא קנגורו בלי כיס או כלב פינצ`ר מוטנטי?

· למה סניף כל היום חושב איך להשיג כסף, כשאין בעמק אפילו מכולת שכונתית?

 

נכתב על ידי האיש-האלים- עם-התחת-המדהים , 10/6/2009 18:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכעת אני אזרח טוב יותר



 

תודה לך מדינה יהודית ודמוקרטית!!

שגורמת לנו להיות אזרחית בישראל

 

Words that taunt, a face that sneers
Is it envy or is it fear?
What gives you the right to criticise?
When you lead such useless lives

Upright citizen

The law is always on your side
You're never stuck for a place to hide
As time goes by your vision goes
You can't see past the end of your nose
Corrupting your children, telling lies
Complacent cowards, wasting your lives

You've got freedom of speech and nothing to say
Put your trust in politicians and believe you're safe
Say you're respectable, put on your disguise
When faced with the truth you close your eyes

There are millions of you and more will follow
Make sure we never have a better tomorrow

- מה הקשר??
 
 
 
 
 
אתה זבל!



נכתב על ידי האיש-האלים- עם-התחת-המדהים , 8/6/2009 16:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאיש-האלים- עם-התחת-המדהים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האיש-האלים- עם-התחת-המדהים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)