לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ סשה


רגעים לזכור. מילים שישמרו. אולי יש עוד מישהו שמקשיב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

תן לי את הכוח


בין התחלות חדשות עדיין לא מוצא את המקום
להיות בין אנשים שאומרים לך איך לחיות
עדיין לא שלם
הולך לישון מוקף בשאלות
כמו למה כל אנשים חיים באשליות
כולם יודעים שמסביב הכל לא אמיתי
מרגיש שרק אני נישארתי בעולם הזה אני
וגם אם תנסו לא תצליחו לשנות אותי
וכל דבר שתעשו לא יזיז לי
אומרים עזוב הכל,תשכח ותמשיך לחיות
אומרים שהזמן זאת התרופה שמרפאה בעיות
ולי נימאס,עוד הפעם על החלום לוותר
אומרים שקם, נוטה ליפול יותר מהר
את השיעור הזה לקחתי לתשומת ליבי
למדתי להבדיל בין חבר, וחבר אמיתי
וכשכל הבעיות חוזרות ולא רואה את הסוף
אני עוצם את העיניים כי מחר יהיה - טוב.
-
תן לי את הכוח
להמשיך ולא לוותר
תן לי את הכוח
להאמין שבסוף הכל יסתדר
-
שתים עשרה בלילה אני עם אוזניות על האוזניים
עוד לילה בלי שינה, עט ודף בידיים
כותב עוד שיר במחברת שבסוף מוצא את עצמו זרוק
עוד דף מקומט שוכב לו במגירה,שחוק
מגיע לקצה המינהרה, אבל האור שם לא דלוק
למה אני מתחיל להינות מהחיים רק אחרי חצי בקבוק
אני מצטער אמא שאני לא מי שרצית שאני יהיה
אני רציתי,ניסיתי, אבל זה פשוט לא יוצא
לא מוצא את היציאה מהמבוך שבו אני רץ
נופל, כל הגוף כואב משברי מאמץ
וכבר נימאס לי את עצמי מבפנים לאכול
לעלות למעלה עם הידיעה שבסוף אני אפול
לא יכול להסתכל במראה,אני ניגעל מעצמי
אני לא מפסיק לפגוע באנשים שהכי אוהבים אותי
נישבעתי אמונים למוזיקה והיא שינתה אותי
לטובה או לרעה?
לא יודע, תשפוט אתה
-
תן לי את הכוח
להמשיך ולא לוותר
תן לי את הכוח 
להאמין שבסוף הכל יסתדר
-
אני לוקח נשימה עמוקה קצת להירגע
לחפש את האמת, שבתוכי נעלמה
עם השנים עזבה אותי,ולא חוזרת אלי.
אולי, זה אני אשם שלא הבנתי אותה
אולי, זה האנשים עם המסכות שמדברים אחרת
אולי, זאת האהבה שאותי מעוורת
ואולי, כל האמת נימצאת אצלי מול העיניים, רק לא רואה בינתיים.
עוד בוקר,פותח את העיניים ליום אפור,מתי זה יגמר?
אפילו המוזה שלי גידלה רגליים,ברחה למישהו אחר.
הכל שוב מתחבר, וחוזר חזק יותר
הלך לי המצבר,אולי תתרום לי את שלך חבר?
תן לי את הכוח להאמין שבסוף הכל יסתדר
תן לי את הכוח לעמוד זקוף, לא לוותר
תן לי סימן,תן לי לפחות רמז אחד
קצת עזרה מלמעלה, כדי להבין שאני לא לבד
-
תן לי את הכוח...
לא אל תחשבו שאני כתבתי את זה.אני לא עד כדי כך מוכשרת.זה שיר של רנסאנס.
אחחחח גאד. כל פוסט שלי ניראה גרוע יותר מהקודם.
אני מפחדת שהכל רק ילך ויחשיך.
זה לא שהחיים שלי רעים,זאת אני שמרגישה רע.
ושתבינו,אין לי הסבר אחד ברור למה.
הפסיק להיות לי איכפת מדברים.
זה כאילו שרגשית,נהייתי אדישה.
מה קורה לי?
במה שונה מה שקורה לי עכשיו ממה שקרה לפני זה?
הרי לשינכם יש חיים שמאירים לכם פנים.
ורק אני זאת שהולכת ושוקעת.
פעם,העצב הזה היה עוד הרגשה מיני רבות.טובות ורעות.
הייתי מצליחה להסתיר אותו,להדחיק,לשכוח לכמה זמן.
ועכשיו,זה כאילו התרוקנתי.
וזה לא בגלל שניכם.
זה בגללי.
אתמול אמא שאלה אותי:"למה העיניים שלך כאלה עצובות? תראי לי חיוך".
ונבהלתי.איך היא שמה לב? הרי תמיד ידעתי להסתיר את זה באופן מושלם.
"סתם".עניתי ואילצתי את החיוך הכי אמין שיכולתי.
וידעתי שזה לא עבד עליה,אבל קראתי ספר והיא לא רצתה להפריע לי בשאלות.
אז היא ליטפה לי ראשי והלכה.
ושמחתי. כי הדבר האחרון שעוזר לי זה שאלות חטטניות.
הרי בכל מיקרה לא הייתי מספרת לה שום דבר.
......................
ביום רביעי היה לנו פיקניק עם הכיתה D:
והיה לי כיף.
נהינתי לבלות איתם,תחת השמש החמימה והאוויר החמים.
והכי נהנתי, שאני לא לבד.
והיה מצחיק,וטעים P:
וטניוח כפרע עליה,מסכנה,נאלצה להקשיב לי,שזה בלשון המעטה לא היה דבר שיכול לשמח כל כך ><
אבל אני שמחה שהיא הייתה שם בשבילי (:
ובמהירות שיא אני חוזרת לגעגועים לאנשים שמשם.
אני לא יודעת איך לקרוא לזה,לעיר הקודמת,לחיים הקודמים? נההה.
אין לזה שם ><
בכל מיקרה אני שמחה שלפחות יש לנו קשר כלשהו.אמנם קצת מרוחק אך אני מרגישה שאתם איתי תמיד.
ב-.
והופ, ניגמר לי הכוח לכתוב.כן זה קורה מהר לפעמים.
בכל מיקרה נהנתי לשפוך פה קצת את הלב D:
עד לפעם הבאה >>
SASH
נכתב על ידי Better_of_inside , 15/4/2011 14:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sashell ב-15/4/2011 16:40
 





כינוי:  Better_of_inside

בת: 28




קוראים אותי
4,576
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBetter_of_inside אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Better_of_inside ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)