לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

She wants to go home, but nobody's home.


Avatarכינוי:  יולע(:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תשובות לשאלון השבועי


איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?
נשואה :]

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?
אני באמת שלא יודעת

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?
לא נדבר על זה ><

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?
כן תמיד ><

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?
לא זכור לי בדיוק :] אבל עם אני יתקל בבאר אני יזרוק :]

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?
אולי..

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?
אני לא זוכרת בדיוק אבל בכיתי :\

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?
אני לא רוצה להגיד שום דבר רע לאף אחד .. האמת שאני לא שונאת מישהו במיוחד

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?
כן מלא חח


נכתב על ידי יולע(: , 1/2/2008 21:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להת'


אני סוגרת את הבלוג אני כבר לא פה.

אני יודעת שלחלק מכם לא אכפת בכלל ,לא נורא ..

המשך יום טוב לכולם :]

ותמונה אחרונה שלי :]



ביי ביי :]

נכתב על ידי יולע(: , 1/2/2008 21:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסלה! ב-8/8/2008 21:56
 





1,085

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליולע(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יולע(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)