לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

נטיותיי המיניות-לא יאומן כי יסופר


שלום. בבלוג זה אכתוב את כל אשר יושב על ליבי.. כל מה שקשור לחיי הפרטיים והאישיים ולנטיותיי המיניות בתור גבר שנמשך לגברים ייכתבו פה. אין לי ממש סודות בפני החברים שלי, אבל פתחתי את הבלוג הזה כי רציתי שתהיה לי במה נוספת להתבטאות בלי מעורבות של החברים שלי.

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

וואו


וואו... הוא כל כך מדהים...

זה מישהו שאני מכיר אותו כבר בערך שנתיים, אבל בזמן האחרון אני חושב שנדלקתי עליו. אתמול הייתי אצלו והתנשקנו והגענו קצת יותר רחוק גם... הוא כזה מקסים. הרגשתי שאני כל כך.. רוצה אותו. אני מפחד להגיד שאני אוהב אותו עדיין בשלב זה, אבל הוא כל כך גורם לי להיות מאושר...

אני מקווה שזה יצליח 3>

 

מקווה לכתוב לכם בפעם הבאה עם יותר דופאמין בגוף,

אני.

נכתב על ידי , 12/2/2008 12:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nt ב-17/2/2008 21:35
 



מבולבל לחלוטין


כל כך הרבה זמן לא עידכנתי את הבלוג. אני לא יודע בדיוק למה. אולי לא הרגשתי שהבלוג באמת עוזר לי, כי יש לי את החברים שלי שאני יכול לשתף אותם בהכל.. ואולי לא. אני לא ממש יודע.

בכל מקרה, מה שרציתי להגיד זה שאני ממש ממש מבולבל. עברו עלי כל כך הרבה דברים מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה:

התגייסתי לצה"ל, אני כמעט לא בבית.

עברתי הרבה חוויות מיניות חדשות.

והרבה הרבה טלטלות נפשיות.. מאוד לא נעימות שאני עובר עד היום.

 

אני מת שיהיה לי חבר. ואני מחפש ומחפש.. אבל.. לא מוצא. אני אוהב סטוצים, ואתמול הייתה לי שיחה רצינית עם ידיד ממש טוב שלי על זה... אני נקשר לפרטנר שלי לסקס. נכון שזה לא אמור לקרות, אבל אני נקשר אליו. ואז אני נפגע ממנו פי 200 בגלל שהוא מתייחס אלי כאל סתם "עוד גוש בשר". הרבה אנשים מנתקים איתי קשר וגורמים לי להרגיש ממש חרא אחרי שאני שוכב איתם.

אז אני מנסה להכניס את עצמי למין מצב חדש כזה.. שאני לא מגיע עם אף אחד למיטה, אלא מנסה למצוא את האחד שלי. מה אתם חושבים? אני מאוד מקווה שאני אוכל לעמוד בזה... כי אני מת על סקס..

ואם יש לכם שאלות אתם יכולים להוסיף אותי למסנג'ר... אני עכשיו אכנס אליו כדי שתוכלו לדבר איתי. שנים שלא הייתי מחובר.

נכתב על ידי , 7/2/2008 15:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nt ב-17/2/2008 21:47
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני, רק אני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני, רק אני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)