לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Anywhere But Here




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2017


לאט לאט אני מפנימה את העובדה שאנחנו תמיד נשאר ככה - שני חלקים של פאזל שכשהם מתחברים, אפשר לראות רק חלק אחד מהתמונה הגדולה, אך לעולם לא את כולה. 

ותמיד נוכל להתחבר, כל פעם שנפגש. ותמיד, בכל פעם שנתחבר מחדש, זה ישאיר עוד שריטה קטנה וכמעט בלתי מורגשת באחד החלקים. לרוב זה בי. 

 

כשבאת, לא ידעתי לכמה זמן תשאר. שיחקנו ודיברנו והראית לי את התכנון טיול שלך. כל מה שצריך כדי מצד אחד להיות איתי ומצד שני להמשיך לתת לי את ההרגשה שעוד רגע תלך. אבל כשסיימנו לשחק ולא הלכת, אלא קודם יצאת לעשן ואז התיישבת על המיטה, ידעתי שאתה רוצה להשאר עוד, אז השארתי אותך (והרי ברור שאם היו שואלים אותך, היית אומר שנשארת רק בגללי). 

 

הלוואי שכשהכרנו, בגיל 10, הייתי יודעת את כל מה שאני יודעת עכשיו. לא עלינו ועל מה שעוד עתיד לקרות, אלא עלי, על המשפחה שלי, על ההסיטוריה המשפחתית של דכאון וחרדות ומערכות יחסים גרועות ואימפולסים. על זה שהרבה מאיתנו ככה, אני לא מיוחדת. הלוואי שהייתי יודעת שהטלפתיה שיש בינינו, או הקשר החזק הזה או ההרגשה שיש לי כל פעם שאתה בסביבה,, הם לא מיוחדים. אולי, אם הייתי מבינה את זה כבר אז, גם אתה היית נראה מיוחד פחות.

 

 

אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך תמיד. אתה תמיד חסר לי. אני רואה זוגות שמדברים ביחד ונהנים וחושבת עליך. אני מספרת דברים לחברים ומעדיפה לספר אותם לך. אני גאה בעצמי/ עצוב/ מתסוכלת, ואתה זה שאני רוצה לחלוק איתו הכל. 

 

אבל זה שתמיד נהיה ככה לא אומר שאני לא יכולה למצוא מישהו אחר, שיתאים לי יותר, ואני מקווה שזה יקרה

נכתב על ידי up-down town girl , 29/9/2017 17:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




nickelback - home

Well, home ain't what I'd call it
When I'm the only ghost walking through the hallways
The pain gets so much clearer
When the one to blame is standing in the mirror
This fool, this liar
Lit a match and set his life on fire
I guess I'd rather be alone
In a house that's not a home

 

זו תקופה כזו שדברים ישנים צפים כנראה. קודם החווה, הביקור שם, לראות את א' עם הראסטות, עדיין מתנהג וחושב כמו ילד בן 16.

ואז אתה ואני, באמצע המדרכה באמצע הלילה, מתמזמזים כמו שני בני נוער טיפשים וחסרי דאגות.

ואז באת אלי, וכל המגננות שלי נפלו. רק כדי לשמוע שלא התגעגעת אלי, שהמשכת הלאה כי יצאת לכמה דייטים ראשונים, שאני לא חשובה בכלל. 

ואז סיפרתי את הסיפור שלי לשתי בנות שונות, יום אחרי יום, ומה שהכי בלט לי זה אתה.

כמה הייתי צריכה אותך, כמה פעמים לאורך החיים קראתי לך לבוא, כמה פעמים באת וכמה לא. 

כמה חיכיתי שתראה אותי כבן אדם, לא כפצצת רגשות מתקתקת או כעוד גוף לחמם אותך בלילה.

אותי, את הדברים הרעים והטובים בי כאחד.

כמה רציתי, ואני עדיין רוצה, שתבין שגם אני חשובה, יש לי חשיבות. יש לי ידע עליך שלאף אחד אחר אין, יש לי היסטוריה ארוכה איתך, ולך איתי. 

אני חלק מהסיפור שלך. או לפחות אני אמורה להיות. והלוואי שתבין את זה כבר.

 

אבל ההסתכלות לא אמורה להיות עליך, כי אני לא בת 16 יותר. אני יודעת שאותך אני לא יכולה לשנות, לכן המיקוד אמור להיות עלי.

זה כבר לא הלוואי שתשים לב אלי, זה הלוואי שאני כבר לא אשים לב אליך. זה לא הלוואי שאהיה חשובה לך, שאהיה חלק מהסיפור שלך, זה הלוואי שאתה כבר לא תהיה כזה חלק גדול משלי.

אני בטוחה שזה גם לא כייף להיות במקום שלך. לא כייף כשיש בן אדם שתלוי בך ככה. אולי זה למה אני לא עם אף אחד אחר, אני לא רוצה לשחזר את המצב, להיות ככה שוב. אולי זה למה אני לא מצליחה לשחרר אותך, כי רק ה' יודע מה יקרה אחר כך .

 

זהו, די להיום. יש לי עבודה וחיים להתעסק בהם. 

ואולי תבוא כמו שהבטחת, ואולי לא. את זה אדע רק בלילה בהסתכלות לאחורה

וזה הכל

נכתב על ידי up-down town girl , 23/9/2017 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  up-down town girl

בת: 34

תמונה




3,409

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לup-down town girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על up-down town girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)