לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בזיכרון ישן של התחלה


חבוי לו גם הסוף...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

התחלה התחלתית ביותר


מצחיק להסתכל ברשמים שלך מהחיים לפני שנתיים או יותר ולהבין שהם לא כל כך שונים מהיום, 

קצת צעירים יותר, קצת נועזים יותר אבל בעיקר דומים.

השנים האלה היו מדהימות במבט לאחור, ועכשיו בפתיחת הקריירה התקשורתית\צבאית שלי, 

הייתי מחזירה אותם אחורה ללא ספק.

אבל ככה זה, אני לא מתיימרת לא להיות אקזיסטנציאליסטית,אני פשוט אסכם אותם בתור עבר.

עכשיו הכל מתחיל, איזו אמירה מוזרה, אני חיה שמונה עשרה שנים ורק עכשיו הכל מתחיל?

כי הולכים לשמוע את הקול שלי ברדיו?

כי הולכים אולי להכיר אותי?

כי אולי עכשיו תהיה לי ההזדמנות למצות את הפוטנציאל שלי?

או שאולי הם מתחילים כי עכשיו אני אמורה להרגיש מוצלחת ולאהוב את עצמי?

למי ביניכם שעוקב\עקב אחרי הבלוג ולמי שלא, שמי הוא.. טוב בואו נקרא לי ג'קי, אני בת 18. 

תוכלו בקרוב גם לשמוע אותי ברדיו, לא שתבחינו אם זו אני או לא אבל אני מאמינה שזה יהיה רלוונטי להמשך

ואת שלושת השנים האחרונות לא אוכל להשלים לכם במלואם אבל אשתדל מדי פעם למצוא את הקטעים העסיסיים במידה ולא יהיו כאלה כרגע.

אבל עכשיו, הכל מתחיל...


 

 

נכתב על ידי Jackey , 23/10/2011 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Jackey

בת: 31

תמונה




5,512
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJackey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jackey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)