לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיוך?! האיפור הכי יפה שלי:)



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 383611031 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

חזרתי





אין לי מווושגגג.. מה עובר עלייי.. ולמה פיתאום החלטתי לחזור לבלווגג. ולספר אל החיים המשועממים שליXD אוו

להראות תמונות..

אז ככה בערך 4-5 חודש לא עדכנתי.. אז ככה סימתי כיתה ט' עם כיתה ניפלאהה שהייתי איתם 3 שניםםם מאוד יפים מהחיים שליי

עברתי לחייל האויר באורט:) אז ככה בחופש הגדול... היו כמה הופעות כמה תמנוות מהופעות.. תמונות מיציאות של יום שישי.. אחרי חופש הגדול.. היהי ימודלת לטוליק לאירה.. הייה לי יום שוחר... וטקס השבעה:)


אז ככה זה מהופעה שהייתה לנו בדלילה הייה כייך:P לפני זה אלכנו אני טניה וויקי לאכול במקדולנס ונהננו מאודד^_^













לא לשים לב לאיפרו הוא מפחיד מאווווד!!!




















נסענו לימית 2000 אני אוליה ודיאנה:) היייה ממש כייייףף.. הכרנווו בניםם התחילו איתנוו.. ופגשנוו מלללללא חתיכיייים^_^

הופענו בבאר שבע ובבני עייש..



יציאות של יום שישי..





























תחילת שנה תמונות:)

 































ימולדת של טוליק














































יום שוחר:)
































טקס השבעה:)

הייה מצחיק צחקנו הרבההה ואחיר זה אני וריטה יצאנו להצטלם


\

 

 

נכתב על ידי , 17/10/2009 13:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,173

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Lizka- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Lizka- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)