לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It is about my life...


xX Yhea...It's blog! Xx

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

שנים שלא עידכנתי = O


חהחה היי D:

היה לי משעמם אז החלטתי לעדכן אחרי מלא זמן..

טוב אז היום היה אחד הימים המצחיקים XDD

בפרשת השבוע שיר יצחקי עברה לשבת לידי, כי גם למורה לא היה אכפת, היא במילא אהבלה (דוגמא: מפריחים לה בועות סבון מול הפרצוף והיא ממשיכה ללמד) XD אז שיחקנו כל השיעור S.O.S ואני מתחילה להוביל עליה מלא, בסוף הילדה העקמה הזאת החליטה שאיכשהו אפשר להעביר קו ישר ואז אלכסון XD אז אנחנו מתחילות להתווכח ולסמן עם העט מה כן אפשר ומה לא, עד שבסוף כבר לא נשאר לנו דף.. -_-"

בשיעור מדעים עבדנו עם המחשבים על איזו עבודה, ולשירי, לדנה, לשיר ולי היה משעמם.. אז החלטנו לעשות לרותם הפתעה כשהיא חוזרת XD התחלנו לכתוב לה בקובץ של הוורד מכתב אהבה מערבי D:

אנחנו מקלידות ותוך כדי מתפקעות מצחוק, אז זה יצא בערך:

"רותם, אני עוקב אחרייך כבר 10 שנים, ואני רוצה אותך, וחושק בך ~כל מיני שטויות קיטשיות אחרות~

ואז בסוף עם הרעיון האדיר שלי 'ממני, מוחמד עבדול עבדך הנאמן', (המבין יבין) XD"

ואז רותם החזירה לי ולשירי והיא כתבה דברים ממש אבל ממש מטרידים!! כן, מסתבר שהיא נמשכת לשומנים ודברים אחרים , ואז היא גם איכשהו מפרישה תפוחים.. לא משנה XD

אחרי זה בהפסקה כולם התחילו לצלם את כולם.. ויעל יצאה ממש ממש מצחיק, אז התחלתי להפיץ את התמונה, לשלוח לכל פלאפון אפשרי.. וכן גם בסוף קיבלתי מכות D<

אחרי זה בתנ"ך שיר שוב ישבה לידי! D: אז המורה התחילה לחפור על רות המואביה והיא בטעות אמרה "רות המאפיה" וכולם נשפכים XD

חח ואופיר ביקש דבק סלוטייפ.. אז הוא התחיל להכין כדור מזה ולזרוק על שיר, ואז היא התחילה לזרוק עליו.. אחרי זה אור ויובל הצטרפו לחגיגה, גם אני.. ואני כל הזמן צורחת על טל "תרימי את הכדור!!!" וכולם מסתכלים עלי XD;

ואז כשהשיעמום באמת התחיל להשפיע, עלה לי רעיון ממש חביב D:

היה לי ביומן מדבקה כזאת של היצורים האלה שמקבלים בתפוצ'יפס וכתוב על זה "משעמם לי" XD אז אני ושיר לקחנו סלוטייפ, והדבקנו את המדבקה על הגב של איתמר (אנחנו כל הזמן מתעללות בו) XD אז אני אומרת לה

"שיר יש לי משימה חשאית בשבילך! תדביקי את זה לאיתמר על הגב!"

חח אז היא מדביקה לו את זה בצורה של ליטוף והוא כזה מסתובב ומסתכל עלינו O.ס

ואז שיר אמרה "לא איתמר, אין לך כלום.. הגב שלך פשוט מאוד מושך"

והוא כולו מתלהב "כן הגב שלי פתוח ומזמין" ואנחנו פשוט על הרצפפפה!!!!!!! XDDDDD איכשהו גם שירי שמעה את זה והתחילה להתפקע, תוך כמה שניות כל הכיתה ראתה את הגב של איתמר.. נחמד ביותר XD

עד שהוא קלט לקח איזה שעה. ואז שיר צילמה בפלאפון אנשים : איתמר, יפה (המורה הטיפשה), שוב איתמר, מתן ובהפסקה הפצנו את התמונות XD

אחרי זה היה לנו של"ח, ואבנר הגדי המקפץ הזה החליט שהוא נותן ליובל לכתוב את השמות של כל מי שמפריע + לקבוע עונש.. אז הוא התחיל להכתיב לו מי הוא יודע שממש עוד מעט יתחיל להפריע וכולם הסתכלו על יעל XDDD

ממ אחרי זה חזרתי הבייתה ואז הלכתי לחוג.. פגשתי שם את מתן שבמקרה עובד שם.. חח איזה 80 פעם נפגשנו וכל שנייה "טוב אז ביי" XD

אההה ועוד משו! אתמול שירי באה אליי, (היא כותבת שירים, אז היא כתבה שיר ממש ממש יפה.. היא גם שרה מדהים בנוסף לזה) D: אז היא באה והלחנתי לה את זה עם הגיטרה והקלטנו בפלאפון שלה.. יש! P:

ממ טוב זהו בינתיים, סתם היה משעמם..

 

ביי ביי :]



 

 

נכתב על ידי , 5/5/2008 18:17  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Hello Kitty ב-3/7/2008 17:24
 





3,962
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshooshy22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shooshy22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)