לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’s all about me! (=



כינוי: 

בן: 31

ICQ: 403532994 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


טוב אז ככה היה השבוע הזה..
יום שני היה לנו טיול של של"ח להרי ירושלים..
היה נחמד, חוץ מיזה שהיה קור כלבים!!!!.. בררר...
טוב קבלו קצת תמונות מהטיול..



בכיתה לפני השיעור..

אני ואנטון..

חח.. זה מה שקורה כשמתפוצץ הבלון..



דן מנפח בלון ענק..

חחח.. כן, גם לי זה קרה.. זה דומה לקונדום..



בלון צנוע..

חח.. אנטון..

וזה כבר בקור של ירושלים..



מיי פרופיל..

חח.. כמה פוסטמונים..

פפחח.. קמינר



יבגני הלוך!!!..

והנה תמונה של הכיתה


 

ואיך לא?.. קצת תמונות של הגופה שלי..
כדי שאחרי כמה חודשים טובים אני אראה תוצאות..



ואלה הטרפזים שלי..


 

אתמול היה יומלדת לאלונה!.. =)
מזל"ט!!..

ובגלל שאני חמוד שהבטחתי לה שאני אביא לה זר עם בלונים- הבאתי..
קיצר הלכתי אלייה הייתי אאצלה, אכלתי, שתיתי והיה טעים..
היו אצלה יאנה, מור, בר ועוד ילד, קיצר ישבנו, צחקנו ונהנו..
אבל הכי מצחיק היה זה כשיצאנו לפגוש אנשים שבאו לאלונה והיא שחכה מי אלה בכלל..
יואו אחד ביניהם הוא חייל, איזה מצחיק.. קיצר עמדתי וצחקתי כמה שעות טובות..
ואז התקפלנו כולם ב-12:30 והלכתי לישון לקראת היום של מחר..


גם למאמא שלי היה יומלדת ביום רביעי!!.. 3>

 

היום חגגנו ת'יומלדת של מאמא באולם אירועים והיה לפנים..
שוב כולם אומרים לי שאני כזה חתיך, רוקד יפה, ומאושר וכ'ו.. =)  (מקווה שהם לא עובדים עליי). חח..
טוב קבלו תמונות..


בינתיים בבית..



מחוץ לאולם אירועים בראשון..

שני האחים ומאמא..

ייהה..

בתוך האולם..

מפציץ בריקודים עם דודה..

ועכשיו פוזה למצלמה..

כל המשפחה..

רוקד עם מאמא..





יהה של האחים.. /m\

זה כבר כשאני ואחי מפציצים בצחוקים..





חחח.. אחי בקושי צילם אותי עושה ת'צחוקים אז התמונה האמת קצת לא מוצלחת..

חח.. <.  .>

זה כשאנשים בירכו את אמא שלי..

מיס אצ'רובניה.. (לא יודע מזה).. הכינו לה ת'זה..

ועוד תמונה טובה שצילמתי...

                                 ביי כפרעות.. תהנו..3>
                  Peace and Love 

נכתב על ידי , 19/1/2008 20:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






אושר ועצב
 
אושר בא לעצב, הזמין אותה לצאת
עשתה פרצוף עצוב, אמרה שאין לה מה לתת
הוא עשה פרצוף שמח, אמר לה: תהיי עצמך
ענתה לו: אני לא יודעת איך.

הוא אמר לה: ככה אני אוהב אותך
תראי איך אני אצחיק אותך
יותר אל תבכי
ולא תהיי עצובה כזאת
ואוכיח לך שעצבות היא סתם מילה מהאגדות.

אז הלכו עצב ואושר, ישבו בבית קפה
הוא התאמץ בפרצופים מצחיקים
וזה לא עלה יפה
אז נכנס לדיכאון והעצה הפכה הפכה עצובה
כנראה שיש גם עצבות באהבה.

היא אמרה לו: ככה אני אוהבת אותך
אל תשתנה, תהיה עצמך
תראה בחיים הכל עובר, עובר
ולפעמים האושר גם חוזר.

אמרה לו: לא חשוב, בוא נחיה ביחד
אמר לה: הכיצד? הרי תמיד נהיה עצובים.
אמרה לו: אל תדאג, אל תדאג.
מדי פעם נתחלף בתפקידים.

הוא אמר לה: ככה אני אוהב אותך
תראי איך אני אצחיק אותך
יותר לא תבכי ולא תהיי עצובה כזאת
ואוכיח לך שעצבות היא סתם מילה
מהאגדות.


 

זה מה שאני עשיתי באחד מהשיעורים האחרונים עם ליסינקר.. (המורה לפיזיקה)

 

"אויי ליסינקר, כמה אני אוהב אותך.
המורה לפיזיקה הכי סבבה.
ואני הכי אוהב בו כשיש לנו שיעור ואז הוא סוטה לנושא אחר כמו היסטוריה לדוגמה.
הוא התחיל לחפור לנו על רומא, אלכסנדר, יוליוס, אוגוסטוס ועוד מלא חוייניה מההיסטוריה...
במשך שעה הוא חפר. היה סבבה.
תמיד טוב כשאתה נח ומישהו חופר לך (או ליתר דיוק ותלמידים אחרים).
בשיעור קודם היה כמעט אותו דבר, הוא חפר לנו על טילים וזה כל פעם מעניין מחדש. הוא בן אדם ממש חכם. באמת.

בכל שיעור יש מלא צחוקים (הוא מת עליי), תמיד אני והוא עושים צחוקים."

יש לי תמונות שלו בפלאפון, אבל אין לי ת'חוייניה כדי להעביר אותם..
קיצר תמונה שמצאתי באינטרנט..


הבחור בצד ימין למטה זה ליסינקר.. בחור טוב..


 

וואי בבצפר מפציצים אותנו בפול עבודות ומבחנים, שיט!!..


 

טוב ועכשיו תמונות תמונונת שלי סתם ומיום לפני השנה החדשה..

























































































































         יאללה אנשים תהנו.. 3>

נכתב על ידי , 12/1/2008 17:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanTureTs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YanTureTs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)