לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מממ... החיים שלי ?

מממ בדרך כלל שמח ואוהב ת'חיים, אבל כמו לכולם, גם לי יש רגעים מבעסים

כינוי:  ג'ובניק-סטלן

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

כיף לי מאודדד


כיף לי לדעת שהחברה שלי אוהבים אותי

כיף לי לדעת שאנשים חושבים עליי (בצורה זו או אחרת)

כיף לי לדעת שאנשים מעריכים אותי

כיף לי להיות איתם

כיף לי לצחוק איתם

כיף לי במיוחד לשתות איתם ולהעביר סאטלות

כיף לי פפשוט כיף

 

היום הלכנו אני חבר אמא שלי ועוד 3 ידידות לשתות קפה בקניון פה בעיר

היה חשמל הסתלבטנו רצח התחדשתי בבושם וכמובן עשינו צחוקים

 

 

בערב ישבנו אצלי כל החברים אני ועוד חבר ו 7 ידידות

היה חשמל ישבנו עם אמא שלי ואחי ושתינו כמו מטורפים

היה להיט, היה מצחיק, נהנתי רצח מכל דקה שעברה אפילו שבהתחלה היה בעסה קצת

 

קיצר אני עם הסאטלה שלי זורם לי פה ונהנה

 

באמת שהיום נהנתי רצח הרבה זמן לא נהנתי ככה, למרות אילת למרות טבריה (פוסטים קודמים) הפעם זה אחרת

זה לא שאתה בטיול אז אתה נהנה

סתם לשבת בבית לשתות במרפסת לעשות שטויות לצחוק לדבר להסטלבת

זה הרגשה כייפית לחלוטין

שיהיה לילה מקסים, וכן אני עדיין לא יודע מה לעשות עם אותה אחת שגורמת לי לחשוב

מצד אחד היא כן מראה עניין מצד שני לא

אבל עזבו את זה לפעם הבאה שיהיה טעם של עוד

 

לילה חשמל שיהיה

נכתב על ידי ג'ובניק-סטלן , 1/10/2007 05:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



306
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ובניק-סטלן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ובניק-סטלן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)