לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מממ... החיים שלי ?

מממ בדרך כלל שמח ואוהב ת'חיים, אבל כמו לכולם, גם לי יש רגעים מבעסים

כינוי:  ג'ובניק-סטלן

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

וואו חחחח היה ליהט


אז ככה היום היה עוד להיט מאילנית

היינו באיזה מועדון

כל החבורה

אני עוד 7 בנים היינו עם עוד 5 ידידות

היה בן זונה נהנתי רצח

 

איזה אחד בא להתחיל עם ידידה שלי אמרתי לו שמע היא איתי

איזה תייר מעפן כזה

התחיל לדבר איתי באנגלית יו גו יו גו התחלתי לצחוק וחזרתי לרקוד ההוא כל הערב הציק לי יו גו יו גו

עכשיו מה שטוב שאי מכיר את הבעלים של המקום,  אז ישר הלכתי לשומרים שמעו ככה וככה אין לי כח אליו

ההוא עוד שניה בכה אחרי זה בא אליי עוד פעם

דיברתי איתו באנגלית ויפה אני לא ערס

הוא עלק עושה לי אנחנו 40 אנשים אנחנו נהרוג אותך

We Going To Fight You עלק הוא אומר לי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

התחלתי לצחוק עליו

הוא ראשאני לא מתייחס הביא לי שומרים כאילו אני עושה בלאגן

אז השומר שהוא הביא לא הכיר אותי אמרתי לו שמע נשמה דיברתי עם הבחור הוא רוצה לריב, אני לא ילד עברתי את הגיל זה של המכות

אמרתי לבחור יפה באנגלית שיעזוב אותי בשקט ושיפסיק כל רגע לבוא אליי יו גו יו גו חחחחח

קיצר עזבו בסוף ההוא התייר ראה שעוד שניה מעיפים אותו מהמועדון אז הוא בא לחץ לי תיד We cool we cool יענו סגו סולחה

חחחח רק צחקתי

 

קיצר היה חשמל וואלה שנים שלא נהנתי ככה בחג/חופש

בעסה שיום ראשון חוזרים לשיגרה עם הבסיס ונסיעות ועצבים ומדים ו בעעעע

 

שיהיה לילה מקסים

 

אם יהיה לי כח אני יספר יותר מאוחר מה עבר עליי בליל חמישי

 

 

נכתב על ידי ג'ובניק-סטלן , 6/10/2007 06:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



306
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ובניק-סטלן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ובניק-סטלן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)