לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Poison Paradise


לחטוא זה אנושי,אך ההרגשה היא אלוהית

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 232513126 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

עידכון קצרצר


היי ביאצ'ס!

וואי לא עידכנתי כימעט חודשיים כי בתכלס אין לי זמן ביכלל!!

ועכשיו יש לי איזה 20-30 דק' אז החלטתי לעדכון בזריזות..

אז הייתי באמריקה..וואי היה בן זונה!!כל כך התגעגעתי לאחותי המהממת!והיה ממש כיף איתה..אבל אני עדיין מתגעגעת:[[

שבוע אחריי שחזרתי מאמריקה עברתי דירה לנווה סביון שזה קרוב לאיפה שעברתי ממנו..

ושם הכרתי בנאדם מדהים:]] לפחות בינתיים הוא מדהים..חחחחחXD

אממ השגתי מה שרציתי שזה היה השכן הקודם שלי..אבל חבל שהוא לא השיג אותי;] חחח חבל בישבילו..חח

אממ מה עוד?התחילה שנת הלימודים..התחיל לי קורס פסיכומטרי..

היינו במלא מקומות..מועדונים ים וכו' וכו'..

יש לי מלא מלא תמונות אבל אין לי זין לשבת ולהקטין אותן..

אבל הינה כמה תמונות שכן מוקטנות אצלי..

 

דני המטומטם לא יודע אפילו לשבת..חחחחחחחXD

סתם בחצר:]


סתם תמונה מצחיקה..חחח אני ואנטון הגבוה שפגשנו לפני כמה ימים ברחוב..חחחח

רותי דני ואני:]

המכוערים שלי:]]3333333>

חחחח מאפיה בשנקל.חחחחXD

 

זהו בעיקרון אין עוד מה לספר..

הייתי פעם ראשונה בדייט וזה היה כל כך נחמד:]

מה עוד?זאתי שנתי האחרונה בבית הספר..ונקווה שזו תיהיה שנה טובה..

הבגרויות של שנה שעברה היו טובות מאוד!ואני נורא גאה בעצמי:]

 

טוב אני זזה..נקווה שמתישהו יהיה לי זמן ואני ישב ויקטין ויעדכן עידכון נורמלי..

יאללה הייתי פה..

צ'או3>



נכתב על ידי , 3/9/2009 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dickystick ב-17/9/2010 12:24
 





17,180
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKatrin!.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Katrin!.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)