לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי שיר


בבלוג הזה אני יספר מה שעובר עלי מדי יום,על החיים שלי,על ההרגשות שלי על התחושות שלי.. בקיצור..תהנו:] שיר..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

תגידו לי אלה חברות?!


בוא ניגש ישר לעניין אז ככה-

עוד כמה ימים יש לי יומולדת..

וכל יומולדת אצלנו "נהוג" לעשות מסיבת הפתעה,סתם בשביל הקטע לשמח את הילד,

ביום שישי האחרון חברות שלי יצאו בילעדיי כי לא יכולתי לבוא איתם.

הם דיברו ודיברו ופתאום עלה הנושא על הימיהולדת פתאום חמישה ימים לפני הימולדת שלי הן קבעו "חוק" (עאלק) לא לעשות יותר מסיבות הפתעה לאף אחת.

ואתם שואלים למה?אז ככה הן פשוט קבעו  שאף אחד  לא מופתע כי כל יומולדת שעברה עשינו כבר וזה כבר מאוס עליהן.

הן הרי לא מבינות את הקטע במסיבות האלו,המסיבות האלה רק כדי לשמח את הילד/ה ביום היחידי שהוא רק שלהבכל  השנה.

אז תגידו לי אתם דוגרי לא הייתם שמחים שיעשו לכם רק בשביל הקטע?!

טחחח וכמה ימים לפני יומולדת של אחת החברות אני אומרת לה שתידעי לך מי שלא עושה מסיבות הפתעה אלה לא חברים,

והיא אמרה את צודקת ב100%

יש רק חברה אחתת כפרה עליהה אני מתההה עליהה שהיא תשתדל לעשות הכל פשוט הכל כדי שאני יהיה שמחה ויהיה טוב לי ולא רק ביומולדת.

בכל מקרה כל הקטע הזה ממש מעצבן ואפילו מעליב כי אני כל יומלדת של כל אחת אני מנסה שיהיה לה רק טוב אם זה במסיבה או מתנה אני באמת רוצה שכל אחת "מהחברות" שלי יהיה להן באמת כייף בימולדת שלהן ושהם ישמחוו.

טוב מחר היומולדת שלי אני מקווה שיהיה יום נחמד כי יותר מזה לא ניראה לי שהוא יהיה..

בה ביי :[

נכתב על ידי שירושששששש:] , 23/10/2007 12:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  שירושששששש:]

בת: 32

תמונה




221
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירושששששש:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירושששששש:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)