לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתח לי את חלון ההזדמנויות,

אולי משב הרוח יצנן את כל הרגש שבוער בי...

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

חופשחופשחופש (:


 

החופש מדהים!!!

והוא עוד מעט נגמר :(

 

 

אבל אני מנצלת אותו בצורה מדהימה,

למרות שהוא טסססססססס!!!

 

זה התחיל בקורס חמישיות

ואז הייתה לנו את ההופעת מחול שהייתה מדהימה!! (:

ואז מחנה קיץ

(כל תחילת החופש התבזבז על הצופים... אבל לא נורא (:  )

הייתי כמה ימים אצל דודים שלי, שאני הכי אוהבת אותם בעולם!!! 3>

והיינו יומיים בים- שהיה כיף ופשוט יפייפההההה

חגגנו לעמיתוש יום הולדת!

אנה, נועה ואני עשינו לה מתנה מהממת, ולקחנו אותה לים עם פיצה וקולה!

ואז גם עשינו כיף חיימשוגעים בלילה אצל אנה (:

 

ואז קוקה קולה וילגגגגגגגגגגגגגג'

עם עמיתוש ונונה- שהיה הכיף בעולםםםםםםםםםם!@#$%^

וחייבים חייבים חייבים לעשות את זה שוב!!!

ואויייי כמה אני אוהבת את הבנות האלהההההההה 333>

 

ונשאר גם סמינר פתיחת שנה

ומפגש של כל עתודה צעירה 2008-2009!!! (:

וערב שכב"ג יוצא שכב"ג נכנס..

 

והולכים לבלות עוד המון ולנצל את החופש הזה עד סופו! D:

 

 

ואז כיתה י'!

שאני לא מחכה לה בזרועות פתוחות,

אבל אני מקווה שיהיה בהצלחה לכולנו, בבית הספר ומחוצה לו כמובן (:

 

 

ועכשיו קצת תמונות :


וילגגגג' (:  -

עמיתוש ונונה הסקסיות בטירוף!@#$


קולה, כמובן! (:



עם נונה 3>

תמונה מכוערת, אבל קולית! על חול הקרונפלקס בחוף הוילג' (:



אם לימדו אתכם שלא משחקים עם אוכל- אז עבדו עליכם!!!

זוהי מסורת הארוחות בוילג' D:


ולסיום:

הבנות הכי הכי שבעולם!!!

נונה ועמיתוש אני אוהבת אתכן! 3>

וזה בכלל לא משנה ממה פלאפל עשוי! DDD:

 

 

ורציתי גם לעלות תמונות מהיום הולדת של עמית אבל אני לא מצליחה! :(

אז אולי פעם אחרת...

 

 

 

המשך חופשנעים (:

 

 

 

נכתב על ידי , 19/8/2009 19:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Your Guardian Angel ב-1/9/2009 13:52
 





9,393
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:) ! Suck It אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :) ! Suck It ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)