לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...I'm just going to crawl back into my hole now



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

Hell Yeah I'm Beck!


sup?

ווא. ישרא.
שנה שלא הייתי פה. וואו.
אני פשוט לא מאמינה שאני יושבת פה שוב וכותבת פוסט. זה מרגיש כ"כ... בזבל.
כן כן, שוב פעם אותה ילדה משועממת שבמקום לשבת וללמוד היא עושה פוסטים בישרא בלוג. איזה נהדר זה הלכן?
אז בשנה האחרונה גיליתי שאני ביסקסואלית. איך היא עברה עליכם?

הגאונה הרשעית,
                ששוב פעם עושה כותרות משנה~
נכתב על ידי , 3/9/2010 17:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)