לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~אתה,אני,וחיות אחרות~




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

זה הבחירה שלך ולא של אף אחד אחר


לפני שהגעתי לחטיבה כולם אמרו לי שאנשים משתנים שהכל משתנה ואני אמרתי לעצמי שלא יכול להיות אני בלי החברים שלי מהיסודי זה פשוט לא אני. מגיעים לחטיבה ומקבלים שוק כל הפרצופים של החברים שלך נחשפים מי כל הזמן היה מזויף ומי יהיה איתך לאורך כל הדרך. אבל גם שהגעתי לכיתה ח' לא חשבתי, שזה יהיה כמו עכשיו. תמיד אמרו לי תשמרי על החברים שלך אל תאבדי אותם כי את מכירה חדשים, ומה אם אני מגיעה לחטיבה ומגלה שיותר טוב לי ככה שאני רוצה להתנתק מהם מה אני עושה??? אני כל יום חושבת למה איך זה שנשארתי בלי חברים מהיסודי? זה משהו בי שהשתנה? זה משהו בהם שהשתנה?

או שזה משהו בכולנו שהשתנה לטובה ולרעה? יש כלכך הרבה פרצופים שונים, איך אפשר לדעת אם איזה פרצוף יהיה לך יותר טוב. מי לא יפגע בך.

 

אי אפשר לדעת וזה החיים ובמקום להיכנס לדיכאון עמוק צריך לשמוח עם מה שיש לך, עם הפרצופים שאתה מסתובב איתם

. ואם אתה לא שמח אז תסתובב עם פרצופים אחרים שכייף לך איתם שתרגיש שייך אליהם.

 

                            אף אדם לא מקובע לפרצופים, לרגשות , לחברים זה הכל בידיים שלך.

נכתב על ידי , 30/1/2008 23:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




412

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'ל מיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'ל מיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)