לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^^Just me


החייים ע"פ ~ כ ר י ס ~ !

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 367839355 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

מפגרת !


 

אתמול -

אני פשוט מטומטמת.

פשוט סתומה.

אמרתי לו שאני אוהבת אותו.

אוח' , ומה הוא אמר לי ?

" וואלק גמאני מחבב אותך,

את קטנה כזאת הכי כיף"

פאאאק עם החוסר טאקט הזה.

ארג.

פשוווווווט סתומה. O:

היום -

טום שחף - אני אוהבת אותך.

אני מחר אכתוב בשבילך על היד.

" טומי שחף & ט"פ & גאנלערטיות-

זה כל מה שצריך בחיים"

ואני אצללללללם [-;

יופידי.

היה לנו מבחן באנגלית.

והמוורה הסתומה ביטלה לנו את ההפסקה.

אז כשסיימתי את המבחן,

הגשתי לה אותו .

לקחתי את הדברים ואת המעיל,

והיא אמרה לי לחזור בעשרה

לאחחחחת.

ולא חזרתי [=

כי סיימנו באחת, אז למה ?

בוווש משועמם או משהו !?

מה הוא בא לארץ - אין לו מה

לעשות בחיים !?

חוץ מלסגור לנו את כול הכביישים ?

עכשיו אי אפשר ללכת לעיר.

ארררג .

טווב .

יומטומביל / גיאורגוסטב (^^

נכתב על ידי , 9/1/2008 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלומשלוום ~ O:


 

חזרתי לבלוג.

לא להמשיך את הסיפור.

רק להיות פה.

ולספר על חיי.

אני לא מצפה בקוצר רוח לתגובות.

אבל זה יהיה נחמד.

היום היה נחמד בבית ספר,

שאלו אותנו בשיעור 'אם לסבתא היו גלגלים?'

- לא יודעת להסביר את ההקשר -

אז חברה שלי אמרה כזה,

"אז היא הייתה אוטובוס".

התפקענו מצחוק.

היה לנו דאבל ביטול.

והשתעממתי בספרייה ,

עם רועי וגל וטל ועדי,

ורואי ואמיר ועוד כמה ילדים,

שאני אפילו לא יודעת איך קוראים להם.

ואממ , בשיעור מדעים,

שהיה משעמם כהרגלו ,

ניסיתי להחזיר את כבודי אל המורה,

כי אני ה"תלמידה הכי טובה" שלו.

והצלחתי. D:

וישבתי ליד אותה חברה עם האוטובוס.

אומיגאש , טום המסכנה שלי

ראתה את ירדן הפאטמה - לטענתה P: -

בעיר, ירדן - היא הילדה הכי

בלעעכס בשכבה שלי .

מתולתלת מידי לטעמי .

טוב הכי לא הכי בלעעכס .

היא ומאי - שתי בלעעכסיות .

טומצ - אני אוהבת אותך .

נממ , מה עוד הייה ?

אני נהיית סנילית ככה שאני לא כ"כ זוכרת דברים.

אה, כן.

אני וחברה שלי ,קנינו צ'יפס והמוכר ,האיש של הקפיטריה. נו.קוראים לו אלי ,

ווהוא קורא לי " הכלכלה הישראלית ".

כי ביקשתי ממנו את המטבע של ה-2 שקל..

והסברתי שזה לטובת הכלכלה הישראלית.

מוחעחעחעח. ZD

יש לי שיעור נגינה.

לא עכשיו.

יותר מאוחר.

אבל כואבות לי הידיים מלהקליד.

ממ , רק שתדעו שאני אובססבית לא הארי פוטר, טוקיו הוטל, וילד מהכיתה שלי שקוראים לו אלון,

והוא קורא לעצמו סיריוס.

א ר ג -

כי בסיפורים שאני כותבת  ,

כריס *אנילצורךהעניין* וסיריוס מתנשקים.

ואנחנו לא חברים או משהו.

סתם , אורג. זה נאח'ס .

טוב ~ :I

שיגעתי .

יומטומביל  / גיאורגוסטב ^^

- כריס הקטנה ^  -

 

 

נכתב על ידי , 7/1/2008 16:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

153
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust-chris_x3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just-chris_x3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)