לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מנקודת מבטו של tripel shoko


אני. חיי. ודיי. כנסו. זה בחינם. ^_^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

...


האים חשבת פעם מהו מלאך?

האים שמת לב,

 שכשהאל רוצה לפגוע במישהו,

או צריך שמישהו ישמש דוגמא,

הוא שולח מלאך?

מלאך.

יצור שמהלל את האל שלך,

אך כנף אחת שלו

תמיד מגואלת בדם.

חשבי על זה.

האם באמת היית רוצה

לפגוש

  מלאך? 

נכתב על ידי , 25/9/2007 23:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיינת העיצוב של חיימקה!


שלום לכולם. אני רוצה להציג את מי שינהל מיהיום את פינת העיצובים שנפתחת בבלוגנו המגניב: חיימקה!

חיימקה, הוא עולה חדש שטס לפה היישר ממושב מקיבוץ בופה, שהיתפצל מקיבוץ ביפיבופה, שנימצא ברמת הגולן הרחוקה.

 

בואו וניתן לחיימקה כמה מילות פתיחה:

 

"צ'לום חברים! אני, כמו צ'כבר הצ'יג אותי טריפי (ככה אני קוא לו), אני חיימקה, ואני ינהל את פינת העיצ'וב צ'לכם מהיום!

אני למדתי עיצ'וב במכללה הידוע צ'קמקה, שמנוהלת ע"י עובד הניקיון של המכללה של פתח תקווה. מכללה ידועה מאוד, צ'קמקה זותי. בואו לילמוד בא.

כול מיקרה, הינה כמה מהעיצ'ובים שלי:

 

 

  

 

 

אלה העיצ'בים שלי, ואם זה מוצא חן בעינך, תזמינו! צ'ה בחינם!!!"

 

 

אפשר לצרף הזמנות לתגובות בכול פוסט.  (=^_^=)

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחרות הגדולה של ציטוטיי הארי פוטר !!!


החוקים פשוטים:

1. צריך להביא את הציטוט הטוב ביותר שיש לכם על מספרי הארי פוטר, לא כולל שני ספר ההרחבה.

2. הציטוט לא יעלה על 3 משפטים או 50 מילים.

3. אין לפרסם ציטוט שכבר פורסם.

 

והפרסים הם, כמובן, עיצובים משובחים מבית היצור של 1moran !!!

 

מקום ראשון: לוגו, אווטר וחתימה.

מקום שני: חתימה ואווטר.

מקון שלישי: אווטר.

 

 

בהצלחה!

 

נ.ב- שלושת המקומות הראשונים יקבלו רשימה משלהם!!!

נכתב על ידי , 22/9/2007 21:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 30

ICQ: 345931663 




411

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtripel shoko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tripel shoko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)