לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אביבית סתיו - אופטימיות מהוססת


"The hunger for love is much more difficult to remove than the hunger for bread"

כינוי:  אביבית סתיו

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


אתה נותן לי הכל, מלבד את עצמך

אתה שם, כל הזמן, אך לא בנפשך

שופך מחמאות, שופע מגע ומילים יפות

וזה ממכר, אתה חוזר, מונע ממני לרצות אחר

כי אתה כאן, בקלות, ללא דרישות, ציפיות נמוכות

נותן את החיבוק, את המילה הטובה, סוגר את הפינה הריקה, הזקוקה.

בריא? לא מזיק, מספק? וגם לא מעיק

נכון? לטווח הקצר, אמיתי? שקר מכוער

אבל נוח, וכנראה שזה העיקר...

 

נכתב על ידי אביבית סתיו , 9/2/2010 13:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייתי רוצה


לא הרבה, באמצע כזה

בין לבד לביחד

בין שחור ללבן

משהו שלא יפריע, ולא יעיק

משהו שישתלב ולא יזיק

אבל קשה למצוא שילוב כזה שיחיה בשקט עם הלבד המונוכרומטי שבניתי לי בזמן הקצר שהתאפשר

אני אוהבת אותו, אוהבת אותו מדי?

ברור לי שאני לא כזו, אני יודעת שהפריחה הנוכחית היא אפסית לעומת הצמיחה הפראית שמובטחת לי

אם רק אפנה פינה קטנה...

בהתחלה היא תהיה משורטטת בגיר, מוגדרת, בלתי חציה

ואח"כ, נראה, נחשוב, נרגיש בתקווה...אולי לאט לאט אמחק את הגבולות.

אז ניגשת לשרטט משהו. בהצלחה.
נכתב על ידי אביבית סתיו , 17/1/2010 21:54   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוח הזמן


היינו חבוקים וחלמנו יחדיו

שאפנו את אוויר חדרנו הדחוס מדי לילה

והתעוררנו אפופים לבוקר מלא תקוות

ספגנו האחד את מעללי השני בשקיקה עד שהכלנו

קירבנו, הקרבנו, הרחקנו, ברחנו, חזרנו, שוב חבוקים

שאיפות, תכנונים, שגרת חיים, הבנה ללא מילים

אחזנו, הרפנו, משכנו, נחרדנו, התרגשנו, אהבנו...

הזמן מטשטש, והזכרונות כמו עשן סמיך מתפוגגים

ואנחנו צפופים בתוך אותם הרגעים שלא ישובו

 

חיים אחרים.

נכתב על ידי אביבית סתיו , 7/1/2010 00:34   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביבית סתיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביבית סתיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)