לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גני האסון



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

נמס לי המוח!


תשמעו, נשארו לי רק עוד שתיי בגרויות אחרונות, אין לחץ, אפשר ללמוד בסבבה, וכל היום להתפנן בבית, אבל זה כבר נמשך כמה שבועות טובים.

ומתחיל לשעמם לי!

אז הייתה תקופה שהייתי יוצאת מלא וכל חיי היו מלאים בשטויות ויציאות, אבל..די נגמרו המקומות לצאת אליהן וגם הכסף אין יותר מידיי.. ומשעמם לי.. אני שונאת לשבת סתם לראות טלוויזיה או סתם לשבת בחדר, אני צריכה מטרה! יעד! מהות משהו!!!???!!

אז אין לי מה לעשות בבית כל כך. כל היום אני רק מעשנת ואוכלת ובוכה על זה שאני סתם משמינה מהמצב.. וזה ממש מסתכל, אז המתסכול אני אוכלת עוד קצת.. חח זה מעגל שלא נגמר!

אז ככה, החלטתי אתמול להתחיל לפסל (אמא שלי מורה לפיסול..) אבל זה גם לא יחזיק הרבה זמן. אני מפסלת מסכות של הקמודיה דל ארטה, אז אתמול פיסלתי את פנטלון שיצא מהמם, מפחיד ורע עם אף ארוך ומכוער ויצא לי ממש טוב!

היום כשפיסלתי כבר את ארלקינו והתבאסתי כי הוא לא יצא לי טוב, אז אני צריכה ללכת לסיים אותו, ואין לי ממש כוח.

אני חייבת לעשות משהו!! מי שמכיר אותי יודע שאין יום שאני לא עסוקה, ומאז שנגמרו לי רוב הבגרויות אין לי כל כך מה לעשות.. מי יהיה יודע? חח..

אז ככה, כל חצי שעה יש לי רעיון מפגר אחר, אני אפסיק לאכול פחממות, אני אלמד לסרוג, אני אצא לריצה (פחח בטח), אני אפסיק לעשן, אני אעשן רק 5 ביום, אני אשתול גינת ירק בחצר, אני אלמד לנהוג על עגלה של סופר, אני אלך לים, אני אשאר בבית ואוכל. חח ככה זה כל היום!

אני רק חושבת על המכינה,ומסתכלת 400 פעם בפייסבוק ביום, מגרפת את החצר כי כבר נשבר לי לא לעשות כלום. ובעיקר מתחרפנתץ

זה לא בריא לבן אדם לבלות עם עצמו כל כך הרבה זמן ביום! 

בקיצור.. חח משעמם לי, אבל הקטע שמשעמם לי רק ביום בלילות אני יוצאת, נוסעת, או ישנה.

קיצר חפרתי.. מזל שיש למי לחפור.

אוהבת אבישג.  


 

נכתב על ידי , 5/6/2011 15:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בונא'ה מי היה מאמין שישרא-בלוג עדיין קיים!


חחחחח קטע אה?.. לא הייתי פה המון זמן.

לא השתנה הרבה מאז שעזבתי.. 

אז מה שלום כולם? חח עדיין בחיים? 

טוב אז ככה, בלוג, בוא נעשה היכרות מחדש.. 

אני אבישג, 18. מסיימת בצפר (מי היה מאמין!!) לא מאוהבת, לא רוצה להיות.

ובראש שלי כל היום מתנגן רק שיר אחר. שיר העתיד והוא הולך ככה :

בינ"ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אש באדמה!!!!!!!!!!!חח :)

זהו. 

אוהבת אבישג.

 

 

נכתב על ידי , 1/6/2011 14:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,035

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshagi_betser אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shagi_betser ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)