לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחקי שליטה

פנטזיות והרצון להגשימן. אולי איתך? :-)

Avatarכינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

לאלף בחור כפודל צייתן


טוב... אז כתבתי כבר 2 סיפורים בנושא בבלוג. אני כבר מה זה רוצה למצוא מישהי כזו. מישהי שתאהב לאלף אותי. שתעשה ממני פודל צייתן ומושפל שלה. צייתן פרטי. שתאלף אותי לפי פקודה לעשות לה מסאג'. לפי פקודה אחרת לנשק את ידיה כיאה למלכה. ועוד... שממש תהיה מלכה ותאלף אותי לפנקה, ככל העולה על רוחה. 

נתחיל באינטרנט, ואם תהיה כימיה נפגש :-)

אם הקשר יזרום לכיוון של קשר רציני - אדרבא.

אם לא תהיי מעונינת בקשר רציני, כי אולי יש לך כבר חבר (והוא מסכים שיהיה לך צייתן) או מכל סיבה שהיא... ואת מעונינת רק בצייתן פרטי נטו, גם אפשרות.

 

נ.ב. אין למה להגיב כאן, הכל במסנג'ר, תודה.

[email protected]

 

נ.ב.2 הבלוג יתעדכן רק כאשר אמצא שולטת

 

נ.ב.3 לא קטינות

 

נכתב על ידי , 1/9/2008 19:26   בקטגוריות BDSM, BDSM/סאדו, xxx, אירוטיקה, ארוטיקה, מין, נשים, סאדו מאזו, סקס, סקס ופנטזיות, סקסי, פנטזיה, פנטזיות, פנטסיה, קינקי..., שליטה, קינקי?, שליטה נשית, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור חמוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור חמוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)