לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=^ My FuCkInG LiFe ^=


" האור שבקצה המנהרה יכולה ליהיות הרכבת שבאה לדרוס אותך "

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עצוב לי =[ וסיפור בחופש הגדול [=


 

 

זזההההההההההההו .

אינלי חחיים יותר =[

הוא שונא 3 \ >

אני אוהבת 3 >

לפפחות יש זכרונות מימים טוביםםם . !

למששללללללללללל ,

איך ניפגשתי פעם ראשונה עם נחלל הענקק ( :

ר-ק כי משעמם לי אנ ייספפרר !

ההייתיי עם חבררתי יאנה בבריכה ,

ואזז ראיתי אותוווווווווו : חתיך , גבוה , שזוףףףף !!

ההתאאהבתיייייייייי 33 >

אמרתי ליאנהה : " הלווווווו , מה את מחחכה ? קופצים לבריכהה ! "

הלכנוו .

הוא עעמדד ליידייייייייייי !

ששללחח ממבטים חחמיייםםם [=

חחיכתיי ^ P ;

אחרי כמה פעמים שהיינו בבריכה עם חברתי , יצאנו והלכנו לכייון של המלתחוותת .

אך ראינו שהוא ואחותו יושבים ששםם .

והמילה הראששונה שלו ההייתה : " יאאללהה ביי ! "

כשחברתי הצטרפה ללממקלחת צצררחתתתתתתי לה שהוא דדיבר איתתיי ! ~

ככ"כ הייתי מאוששרררתת [[[=

היא לא התלהבההההההה .

אמרה שהוא מכוער וסנובב >< .

לאא הקששבתיי להה !

אחרי שבועעייםם - הוא התחיל לעבוד במזנון של הבריככה [=

כ"כ ששמחתי !

ככל יווםם ראיתי אותתוו ! %

כל הזמן רק חיוכים ומבטייםם (( :

אחרי כמה שבועותת הוא עזר אומץ ושאאללל :

" תגידי ילדונת - איך קוראים לךך ? "

נעעלבתי קצת מה"ילדונת" ועניתי : " אמא ש'ך ילדונננתת D : "

" חח ממצצטטעעררר ! \ ; "

" זהה בססדדרר " שמחתיי ^

" לא ענית לי עעודדד - מה שמך ? "

" מרינננננננה " - מבויישת -

" חח נעים מאוד - נחחלל " .

"ובת כמה את ? "

" את זה אני לא יגיד לללךך ! "

ידעתי שהוא גדול בשניים או שלוש !

וגם ידעתי ששמו נחחחלל [=

חברתי לומדת איתו !!

ככל ההחופפשש שחינו בבייחחחדד .

עדד שהגיעה יום הגורל וגיליתי לו שעוד לא מלאו לי 13 [=

הוא קצת היה עצוובב .

וככממוהו גגמאאניייי =[

אבל בכל ליבי אהבתייי 33 >

-

 

אינלי כח להמששייךך !

מחר עם שושיק אצל אדית ^ P ;

בההיי .

נכתב על ידי , 11/12/2007 20:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LiAn ^-^ ב-8/8/2008 00:11
 




 

. > < .

פפוססטטטטטטטט :

[ סוג שלל .. ]

אאזז כככה . :

קממתיי הייווםם ב8 - כשסבתא העירה אותי בשיחה טלפונית [=

ההלכתיי ב9 לההזזמין תוורר לשיננית >< .

ווככממובבןן שזה עוד היה סגוור \ ;

אאזז ככתבבתיי ת''טטלפוון וחזרתיי הבבייתתה P ;

אאחרר כך אדיית וששקקיי באו אאלליי ( :

הצטטלמננוו וההן איפררו אותתיי ^ O =

ממממממממממ .

אחר - ככךך , ייצאננוו ללפארק ההחחדש % [ ;

ווהיייהה דדדדיי ססבבבהה D = *

חחזזררתי הבביייתתה ועעפתי לממחוולל .

כררגיייללל - המווררהה חווללה ,

אאסס ככל ההשיעעורר רק דדיברנוו וצצחחקקנו ! @

וול-א רקקדדנווו P = %

( שזה שיא מעצמוו . $ )

עעכששייו חזזררתיי - ז"א לפני ששעעה -

ואאניי כככככוותתבבתת פפע ! ~

אאזז .

קצת תמונוותתתת :

-

-
 

-

זזזזזזזזזזהוו .

לילהה טטובב לחננות [=

ממחרר אאולי עודד פווסטט !

דדברו איייתתיי י'ככחחבות ( :

-

דדודדוו ?

אני אוהבבבת אותך 33 >

נכתב על ידי , 9/12/2007 20:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/12/2007 21:48
 




 

אוררחחחחחחחחחחים \;

קידשנו על הנרות  ,

אכלנו ,

שתינו ,

צחקנו ,

וזהו .

עכשיו ?!

חזרתי לקקופסא שקוראים לה מחשב [=

ובחדרר קקקקקקקקקר S =

וקפאו לי הידיייםםם >< .

דברותי או שאני אתאבד ^ P;

 



 

אני משעממת אתכם עם התמונות והפיקסלים האלו  ?!

 

גגיבבוו * [=

 

ממבבטיחה פוסט מעניין ממחרר ! @

 

נכתב על ידי , 8/12/2007 18:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MAL : \ ב-9/12/2007 11:30
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ MaRiNuS ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ MaRiNuS ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)