לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Stupidity isn't punishable by death. If it was, there would be a hell of a population

Avatarכינוי:  נעם.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עיצוב חדש,חודש חדש.


 

בוקר טוב.

עיצוב חדש.יצא דווקא יפה.

תובל עזרה לי להתאים צבעים.טוב, היא התאימה את כל הצבעים. תודה תובל.(יופי, שמחה עכשיו?!^&*)

החלטתי שאני מתבגרת. שתיתי אתמול קפה!(חצי כפית קפה ו-6 כפיות סוכר, אבל, תתגברו.)

ועכשיו אני הולכת לקחת את הבלוג האידיוטי שלי בידיים ומעכשיו לכתוב פוסטים רציניים.

 

 

 

 

תובל ישנה אצלי אתמול.

היה ממש כיף:)

שתיתי איזה 7 כוסות קפה ותובל שתתה 3 אז הייתי ערנית יתר-על-המידה.

הכנו "זולה" מסולם ושני קרשים...זה היה די עלוב, אבל כל האחיות הקטנות שלנו די התלהבו מזה..

ראינו הארי פוטר ומת לצעוק והלכנו לישון בשלוש בלילה..

הארי פוטר איכזב אותי. דימיינתי אותו לגמרי אחרת.

יש לי עוד מלא שיעורים שנתנו לנו לחופש.

עוד לא התחלתי.

 

עריכה 10.10:

שכחתי גם להוסיף שניסינו להכין לנו ציפס ונקניקיות.

זה לא הצליח, ואז באו האימהות להצלה ותיקנו את המצב.

 

-נעם.-

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נעם. , 5/10/2007 16:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





701
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעם. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעם. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)