לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

תשובות לשאלון השבועי


מהו הסרט הכי יפה שראית?
American Dreamz

מהו הסרט הראשון שראית בקולנוע?
מלך האריות עם אח שלי הגדול =] היתי בן 6

מיהו השחקן האהוב עלייך?
אדם סנדלר

מיהי השחקנית האהובה עלייך?
אמנדה ביינס

האם בכית פעם בסרט? אם כן, באיזה?
וואי שאלה קשה ..בוכה בדרך כלל בסרטים מרגשים עם סוף טוב או סוף מרגש וכו" מה לעשות בנאדם רגיש חח

לאיזה סרט שאין לו סרט המשך, היית עושה סרט המשך?
טרמינל ..פשוט לא עלה סרט אחר בראשי

לאיזה סרט המשך מתוכנן את הכי מצפה (ובמידה ואין - לאיזה סרט, שאמור להגיע בקרוב)?
מת לחיות 4 אמור לצאת ב2007

עם מי את הכי אוהבת לראות סרטים?
עם מישהי קרובה אליי לעבור איתה את החוויה חח פשוט חולה על סרטים עושה לי את זה

איפה את הכי אוהבת לראות סרטים, בבית או בקולנוע? ואם קולנוע - איזה בית קולנוע הוא האהוב עלייך?
בבית ובית קולנוע (לב המפרץ)

כמה סרטים בערך ראית בחודש האחרון?
אממ מעל 60

מהו ז’אנר הסרטים האהוב עלייך?
קומדיה ,אימה

לאיזה סרט ששמעת עליו אבל טרם ראית, את מתכוונת ללכת בקרוב?
איש הקש

האם היית מגדירה את עצמך כחולת סרטים? למה?
כן מאוד .. אני פשוט אוהב סרטים כל זמן פנוי שיש לי אני רואה לפחות 10-20 סרטים

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 26/9/2006 04:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של E-ME ב-26/9/2006 15:38




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)