לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

עיכדון כפול :ארון הזיכרונות ונצרת עילית


מצטער שלא עידכנתי כמה ימים כי עבדתי ובקושי היה זמן..

עידכון ראשון ארון הזיכרונות : שהיתי אמור לפרסם לפני כמה ימים כבר

אחרי כמה זמן שנפרדתי ממנה  אז היתי די מבולבל והרגשתי קצת לבד אבל רציתי להמשיך אלה

לפעמים אין מה לעשות ידעתי שלא אוהב אותה כבר שזה נגמר והחיים ממשיכים

ואז קמתי  יום אחד (חח לפני שבוע) ואמרתי לעצמי זהו אני חייב להמשיך אלה גם לא אוהב אותה ודלוק על ידידה שלי

ארזתי את כל הדברים התמונות,מתנות,מכתבים שכתבה לי הכול ושמתי בצד בדרך לפח ..

ובזמן שניקתי את החדר ואת הארון גילתי שבארון הזה יש מלא זיכרונות שלי מעבר

כמו תמונות ילדות שאפרסם כמה מהם חח =\.. מכתבים מסבא שלי ודף הירושה מסבא,בובות מהילדות,את החליל שסבא שלי קנה לי וכו" ישבתי  מהבוקר עד הלילה  והסתכלתי בדברים והכל ונזכרתי במלא דברים מהעבר וכל תמונה פשוט החזירה אותי האחורה..

ואז חשבתי לעצמי איזה מצחיק זה שאהבה גורמת לך לעשות דברים שלא חשבת שתעשה ואז הצטערתי על כל התקופה הזאתי שעברתי

אבל לפעמים מאוחר להצטער פשוט צריך להמשיך אלה..

כמו שהבטחתי כמה תמונות מהילדות :

אימא ואני

 אימא ואני

שוב אני ואימא

 שוב אני ואימא

אני חח איזה מכוער =\

 

חחח אני יושן =]

 אני יושן =]

טוב נעבור לעידכון של אתמול נצרת עילית

טוב אז אתמול  חזרתי הביתה בבוקר בסביבות 11 אחרי שנרדמתי על ספסל בחוץ חחח..

ואז התקשרתי להציק קצת לסבטה חח ואז דיברתי קצת עם מאור ורצינו להיפגש הוא לא יכל להגיע ללב המפרץ הציע לי לבוא לנצרת עילית למרות שכבר  רציתי לבוא לפני להיפגש עם סבטה אבל היא בהתחלה לא יכלה  טוב ישבתי על זה קצת אמרתי לעצמי לא לא אילך וזהו.. ואז סבטה אמרה לי שהיא בסוף לא הולכת לקניון וכו" ואמרה לי לבוא אז הלכתי התקלחתי כבר התלבשתי לקחתי קצת כסף ויצאתי לכיוון האוטובוס

בדרך נזכרתי בשנה שעברה שראיתי אותה לראשונה וגם בדברים הרעים שקרו אחרי זה ועל מאור וכמה הוא השתנה בזמן האחרון

טוב הגעתי וראיתי אותה זה היה כזה כיף לראות אותה אחרי כל כך הרבה זמן היא פשוט בנאדם מדהים יש לה אופי מקסים כזה .. ואז הלכנו לכיוון הבית של מאור ועלינו אליו  לא יודע אני התרגשתי כזה לראות אותו והוא כזה לא יודע הוא השתנה וגם היחס שלו ואני לא מתבייש להגיד אחי מאור השתנה לרעה  נעשתה מנייאק ואני שוקל להפסיק בכלל לדבר איתך

טוב אז הלכנו למקדולנס כי לא היה הרבה מה לעשות רציתי לאכול משהו

חח מסכן מאור  נשפך עליו קולה חחח.. ואז  מאור התעקש שנלך לקרוא לפיקי הלכנו לא היה בבית

ואז עשינו קצת סיבוב בדרך קניתי סיגריות =\ .. ואז סבטה שאלה אותי אם אני רוצה שנקרא למילנה

אני כזה בשיא התרגשות רק הזזית את הראש משהו כזה אפילו לא זוכר ואז מאור התחיל להציק לי חח איזה מנייאק אתה !

טוב אחרי זה ישבנו קצת מאור סבטה מילנה אח שלה הקטן ואני כל שנייה חטפתי מכה וחח מאור סבל  גם שבר לי את המשקפי שמש =\ חח חפיף

אז הלכנו לכיוון האוטובוס כי היתי צריך לנסוע  היתי עולה אבל חשבתי שיש גם עד 22 אוטובוס בגלל שהנהג אמר ...מנייאק =\

ואז היתי אתם קצת מילנה הלכה לשיעור נהיגה ואז אני סבטה ומאור הלכנו לכיוון הבית שלו  ושוב גם שבאתי להפריד כזה היחס שלו היה מוזר ..

ואז אני וסבטה הלכנו קצת וסבט אמרה לי רוצה שאקרא לחברה שלי שירן וכו" טוב הלכנו הינו קצת שם ואני יעבור כבר לסוף חח

ב22 לא היה אוטובוס =\ אז המשכנו ללכת אני וסבט ומילנה  ואז ליונו אותה הביתה

ומילנה לוותה אותי לתחנה של המוניות שם

היה כל כיף להיות איתה כזה

אז חיכתי בתחנה איזה שעתיים חח כל נהג זורק לי מחיר 200 ,180,150 חח אחד הציע ב100 אבל מעייף אותי בצק פוסט

ואחותי כל שנייה מקשרת לצועק עליי בסוף הזמנתי מונית והלכתי אלייה הביתה ישנתי על הספה ובבוקר ב7.05 לקחתי את האוטובוס הביתה

ואז ככה  סופו של עידכון חופר חחח

יאללה זזתי לישון ב6 זז לעבודה

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 10/10/2006 09:35  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -=-לילו-=- ב-12/10/2006 11:33




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)