לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

ציטוטים,והוא כבר לא יציק לי יותר =]


"המקום היחיד בו אני יכול להיות אלוהים - ליצור הרים, להרוס אימפריות שלמות ולהביא לעולם יצורים חדשים בהינד עפעף - הוא בין דפי המחברת"

 

"אם כל אחד היה מנווט את הכעס שלו לכיוון האומנות, העולם היה מקום הרבה יותר טוב לחיות בו"

 

"פורים - היום בו כולנו מכסים פנינו במסיכה נוספת..."

 

"אילו מגדל פיזה היה ישר שווה היה לעקם אותו..."

 

"אני שומר מצוות, אני פשוט לא זוכר איפה שמתי אותן"

 

"אל תקנה ארנק אם אין לך כסף"

עידכון קצר חח כמו תמיד

היום לקחתי שיעור נהיגה אחרי 4 חודשיים מאז שהפסקתי

היה די בסדר חח זכרתי איך מזיזים את ההגה חח

יואו איזה קטעים היה היה שם תלמיד  בן איזה 40 ערבי לא יודע לנהוג בגרוש עלה על המדרכה והכל ועוד צוחק במקומו הייתי בוכה .. כמעט הרג אותנו פעמיים פעם אחת בכביש מהיר שכמעט נכנס במכונית מהצד השני =\

ופעם שנייה שעלה על המדרכהוכמעט נכנס בבלוג..

איזה כיף חח אני מאושר עכשו יש לי שקט  הוא לא יכנס לי לחדר יותר ויגיע במחשב =]

הזמנתי לו (אח שלי הקטן)אינטרנט .. בא היום טכנאי סידר לו את המודם והכל  הוא חזר הביתה חח ישר רץ לחדר ונשאר שם עד עכשו עכשו כבר לא מציק לי רק באיי סיי חחח שולח לי הודעות מהחדר השני גרר  חח הינה תיראו למה אני מתכוון :



חח יאללה אני זזתי לאכול קצת ולהתאמן

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 23/10/2006 17:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)