לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

so sad and so lonely


בימים האחרונים אני מרגיש כל כך חלש כל כך רדום בקושי יש תאבון שקוע בכל מיני מחשבות

הינה שוב התעוררתי מתוך שינה ולא יכול להירדם מעביר את הזמן בלשמוע למוזיקה ומסדר את האתר שבקרוב אפרסם

וואי איך הזמן עובר מהיר? עברו כבר  שלושה חודשים וחצי מאז פתחת הבלוג ושאני סם מדפדף פוסטים מדכאים חח =\..

שוב מרגיש עצוב ופשוט רע לא יודע למה  אני לא מאושר משום דבר לא טוב לי פה כיאלו גם ככה אין לי עתיד או משהו

או חיים בחרתי לעבוד וזהו אני מנותק כזה נפגעתי הרבה משטיות ודברים שקרו

גם אין לי הרבה אנשים שאוכל לסמוך על בזמן האחרון אני לא סומך על אף אחד קשה לי כל כך עם זה וגם להיות לבד עכשו בלי חברה או חבר כמו אח ..

 לפעמים מרגיש כיאלו אני הכי לא מושלם ,פשוט רוצה לעזוב הכל לעבור לארץ אחרת או משהו או להשאר במיטה ולא לקום

טוב נמאס לי אפרוש מהפוסט גם ככה מי כבר קורא =\\

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 3/11/2006 06:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Trapped Girl ב-11/11/2006 19:59




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)