לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

כל שנייה משהו משתנה ...


בימים האחרונים הכל מוזר מצב הרוח עולה ויורד דברים משתנים מהיר מאוד

מתחיל לעריך את עצמי קצת יותר.. תמיד יש תקווה ,דברים עדין יכולים להשתנות

בקשר לחברה חשבתי לרד מהעניין לבנתיים אם צריך לקרות יקרה לבד חח אין כוח לנסות לבד

אם כבר מדברים על זה התקשרתי לעופרי ביום חמישי אבל היא הייתה די ישנונית חח אז ניתקנו את השיחה ואחרי

שעה שעתיים שהיתי עם שימי בחוץ היא התקשרה אז ברחתי משימי קצת חח ואז דיברתי איתה איזה כמה דקות בהתחלה לא זהיתה אותי =\ אז הזכרתי לה ואז שאלתי אותה תגידי היית רוצה לצאת למסעדה סרט ,להיפגש וענתה האמת ידעתי למה היתקשרת זה מאוד מחמיא לי שחיפשת את המספר שלי והכל..אבל יצאתי מקשר רציני וארוך ושאני יעבור את הדבר הזה אני אתקשר אילך שמרתי את המספר שלך

טוב כבר הבנתי  נפנפו אותי חח .. אתם בטח שואלים מי זאת עופרי קיצר אסביר בקצרה

עופרי ילדה שלמדה איתי בבית ספר יסודי היתי דלוק עלייה די הרבה זמן ואז גם בחטיבה ולפני כמה חודשים

נפגשנו בפתאומי כזה והיא קפצה עליי וניסתה להתחיל איתי אבל לא שמתי עלייה באותו זמן כי היה לי חברה אז לא עשה לי כלום =\

איזה שנה מוזרה חח גם באותו יום שימי בא אליי לעבודה היה איתי עד 8 בבוקר  גם אני מרגיש שהתקרבנו יותר דיברנו על דברים שמעולם לא דיברנו ,הבינו את אחד השני יותר ,גם הבינו שאנחנו צריכים לעשות עוד דברים ביחד כדאי שנוכל להתקרב יותר להיות ממש אחים כאלה

טוב סופו של עידכון חח אני זז להתאמן קצת אם כבר אני ער =$

 

 

 

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 13/11/2006 01:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)