לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

הצדק תיצא לאור .. עד אז נצתרך לגרום לשקרן העלוב לדבר


בטח לא מבינים כלום אז אתחיל מהתחלה עד הסוף ...

בחופש הגדול  התחברתי לאיסי ואז סהר איזה ילד מהכיתה שולח הודעה מה קורה?

שלחתי לו הודעה סבבה ואז אמר לי תגיד שמעת על השמועות שמסובב באינטרנט תמונה של נו*** ערומה ליתר דיוק חצי ערום אמרתי לא אחי אז שלח לי את התמונה ואז אמרתי לו אתה דפוק מה את מפרסם מי נתן לך את התמונה אמר לי חבר שלי שלח וחבר שלו שלח לו וככה זה ואז שאלתי אותו למי חוץ ממני  שלחת את התמונה אמר לי נתן ופליקס אמרתי לו תבטח לי שאתה לא שולח את התמונה לאף אחד אמר לי סבבה אבל מה אכפת לך ממנה אתה לא מכיר אותה אני מכיר אותה טיפה יותר ממיך

ואז אמר לי אתה לא תספר לאף אחד תבטיח לי אמרתי לו בתנאי שהוא לא מפרסם יותר ואז אמרתי לו שאני לא מדבר איתו יותר

ואז פניתי לעדן ידידה טובה וסיפרתי לה את המצב כי היא חברה טוב של זאתי .. היא אמרה לי היא אשמה היא נתנה את הדיסק לבחור בבית ספר .. ואז סגרתי את השיחה מחקתי את התמונה ולא דיברתי איתם עד לפני כמה חודשים שהיה לה לאותו ילדה חתונה באחד האולמות שאני שומר בהם

ואז חזרתי לדבר עם נתן שהיה לי סיכסוך איתו בקשר למיקרה שונה

ואחרי חודש -חודשים הוא סיפר לי שסהר המציא סיפורים עליי בכיתה "שאני לכאורה פרסמתי את התמונה ובניתי אתרים עם מספרו " אז אמרתי לנתן מה יש להם וואי איזה מנייאק הוא חשבתי שהוא חבר מה ממציא עליי דברים

אמרתי לנתן תן לי את המספר שלו אני רוצה לדבר איתו נתן אמר לי לא תעזוב בסוף הם יקפצו עליי ואז היתי עצביני הרס את מצב רוחי חזרתי הבית עצבני ואמרתי לעצמי  תעזוב אל תתיחס לשטיות  ועבר 3 חודשים והיום נתן מתקשר עליי

אמרתי לו שמע אחי נדבר עוד מעט ושאלתי זה דחוף הוא אמר לא זה מעניין אז אמרתי מה אחי.? מה קרה? הוא אמר לי זה בקשר לנו.. אמרתי לו מה היא מתגרשת חח אמר לי לא זה בקשר לתמונה

היא רצתה את מספרי ואת המספר של מוטי וכו" אמרתי לו תן לי את המספר שלה אני אתקשר אלייה ואז התקשרתי ואבא שלה ענה ושאל מי זה עניתי שלומי הוא אמר אה את המספר של אני יעביר למשטרה חכה אתה תבוא לחקירה אמרתי לו מי זה נתן כי חשבתי שמסתלבטים עליי אמרתי תביא את נו.. הוא אמר לא זה לא נתן ואתה משהו חיקרה לא זוכר ואז הבאתי את הפלא לשימי אמרתי לו תדבר איתו ברוסית שימי דיבר איתו ואז החזיר לי את פלא ואז ביקשתי שוב את נו..ואז דיברתי איתה אמרתי לה מה קרה והיא אמרה לי שיש עדה שאמרה "שאני זה שפרסמתי וכו" ואמרתי לה מה איזה עדה ואז אמרתי לה שסהר שלח לי

ואני לא קשור לזה ושאלתי אותה מי זאת העדה לפחות 6 פעמים ואז אמרה עדן אמרתי מה עדן ידידה טובה לא מאמין היא אמרה כן עדן אמרה , אמרתי לה טוב אני אדברר עם עדן ואני אתפוס את סהר המנייאק...

ניתקתי ואז התקשרתי לעדן ואמרתי לה אחרי השיחה הזה אני לא רוצה בחיים שתדברי איתי ולא רוצה לדבר איתך יותר אל תפני עליי היא אמרה למה מה קרה ואמרתי לה איך את יכולה להגיד דבר כזה היא אמרה לי לא אמרתי את זה אמרתי שבאותו יום שלומי  דיבר איתי וסיפר לי שסהר שלח לו את התמונה וכו" ואז התקשרתי לנתן בקשתי את מספרו של סהר והוא אמר לי אין לי לא מדבר איתו אמרתי יש לך 10 דקות להשיג לי את המספר וניתקתי לו ואז הוא השיג והביא לי ואז התקשרתי לסהר ואמרתי לו עכשו ספר את האמת בקשר לתמונה  והוא אמר לי אני לא יודע כלום וניתק בן זונה =\ ..

אז התקשרתי לאבא של נו.. והבאתי לו א המספר של סהר ואז גם לו הוא לא ענה

ואז השגתי את הטלפון בבית והרחוב שלו והבאתי גם לאבא שלה ואז דיברתי עם אבא של סהר ואבא שלו כעס ואמר לי דיברתי עם אבא של הילדה וסהר לא יודע כלום אמרתי לו תשמע אדוני דבר עם הבן שלך שיגד את האמת כי זה יקל על כל המצב והוא אמר לי בסדר וניתקתי לא זוכר ממש

ואז היתי די עצבני בגלל שמנסים סתם להפיל עליי שטיות אני יודע בוודאות שאני נקי ולא קשור לשטיות שלהם

אבל מצד שני כואב שהם סתם אומרים אני

מקווה שהעניין הזה יגמר כמה שיותר מהיר ושהמנייאק יקבל את מה שמגיע לו

 

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 8/1/2007 22:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של »»...Mely...«« ב-9/1/2007 17:39




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)