לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

כשאתה מתבגר אתה מבין את הבלה בלה שהורים ניסו להסביר


וואי כמה שאני מרגיש את האחריות,התבגרות,את האני שהפכתי להיות

בנאדם משתנה לפעמים לטובה לפעמים רעה , שהיתי קטן לא הבנתי את החיים ממש ,לא ערכתי את הורי תמיד אשמתי אותם לא היתי מוכן להודות בטעיותי,עקשן הייתי,ניסתי להיות מישהו שאני לא כדאי להתחבר לשאר כי שאתה בא מקום אחר למקום חדש הרי אתה רוצה להשתלב שיסתכלו גם עלי יחמאו לי ורק בזמן האחרון הבנתי שתהיה מי שאתה ואנשים יאהבו אותך

מלא פעמים אמרו לי שאני בנאדם טוב מקסים נותן וכו" לא היתי מוכן לקבל כי שהיתי קטן היתי שונה עדין היה לי את האדיבות וכבוד לאנשים אבל נהרס שניסתי להיות אחר והתחלתי להיגרר סיגריות הברזות מבית ספר להיות הליצן של הכיתה " "

לדבר בצורה אחרת לשחק אותה מישהו אחר לראות כיאלו יותר חזק מכולם  ואז לאט לאט הבנתי והפכתי לבנאדם שתמיד היתי בפנים אבל בסתר יכול להיות שהפסוט נשמע מוזר ,פשוט מרגיש זה הרגע הנכון להשאר את העבר בעבר כי הוא נגמר ואני מאושר שעברתי את כל זה כי זה נתן לי להבין יותר על החיים לעריך אותם לעריך את אימא לאהוב את עצמי ולא להתבייש להגיד אני בנאדם טוב . עוד יומים בערך איהיה בן 19 התבגרתי תוך שנה ממש עד גיל 18 היתי הפוך " רגלים למעלה"

השנה גילתי שחברים אמיתים זה לא אלו שמעשנים איתך,שאתה גורמם להם לצחוק משטיות שעשתה או שצוחקים על צרות שלך ,לא אלו שמעודדים אותך לשטיות ואומרים לך חיים פעם אחת תעשה חיים ..

החיים פעם אחת תשתמש בהם בחוכמה כי באותו רגע לא חבר ולא נעלים יעזור לך

השתנתי הרבה ואני מאושר ורוצה שידעו מי שאני באמת ואני אוהב את עצמי

אז שתכירו אותי יותר

נתחיל מהתחלה

אני דימונד ,רומני,רוסי,מרוקאי חצי מהכל חח

ביישן בהתחלה,בנאדם טוב,אוהב לעזור בכל דרך אפשרית ,נותן מהלב הכל

רגיש מאוד אפילו אם מישהו\י יבכה אבוא ואבכה איתו אנסה לעזור

אנרגטי כמו אחד על 12 פחיות רד בול

עצבני חח אבל פחות בשנה האחרונה ,למדתי להיות סבלני להתמודד עם הצד הקשה

יש לי רק שני חברים טובים אחים שעוברים איתי את הזמנים הקשים והטובים היה קשה למצוא כאלה הרוב היום ערסים או מנייאקים שלא באמת אכפת להם ממיך

יש לי ידידה שאני מאוד מאוד אוהב בתור ידידה היא פשוט בנאדם כל כך יפה שגם שקשה לי מעודד אותי גם אם זה בכמה מילים

יוצא לי פעם בא לבקר אותה , סבטה כן זאת את =] רציתי להודות לך על הכל  שאני פה אם צריכה אותי

ועוד ידידה שהיא טיפה רחוקה דרך האינטרנט כבר שלוש שנים נגיד כרמלוש שאני ממש נהנה לדבר איתה ואפשר ללמוד הרבה ממנה בנאדם מקסים,ואנוש שלא נשכח שעזרה לי גם בהתחלה שהיתי מבואס מהקשר עם זאתי

אני אוהב אותכם !

החיים זה דבר מקסים זה חוויה שחבל להפסיד אותה בגלל משבר כלושהי בשנייה אפשר לוותר עלייה ,אבל לטעום אותה צריך לחכות לנצח ,יש אנשים שלא מספיקים לחוות אותה והיא נלקחת מהם ,נכון שזה לא הוגן אבל ככה היא היא לא מושלמת אבל בטח שווה את המשברים וכל דבר שעומד בפנינו

אנשים תואהבו את עצמכם תחיו את חיים תהיו מי שאתם באמת ,כי תמיד יהיו את אלו שינסו לגרום לכם לחשוב אחרת

אני כמעט וותרתי על החיים היתי במשבר שכמעט כל אחד עובר בחייו

שאתה חושב ומרגיש שכל העולם נגדך שאין לך אף אחד ,שאתה מכוער , שאתה לא שווה כמו האחרים , וחושב לעצמך שלאחרים יש יותר שהם יותר טובים אבל זה רק נראה ככה "המראה יכול להטעות" כל אחד סובל כל אחד נלחם, אפילו אם יהיו אלה שיכשו הם סובלים,בנאדם מושלם כמו שהוא ויש לו את האופי המיוחד והמקסים שלו

קל מאוד לשנואת ולשמור טינה אבל אם תנסה לראות את האופטימיות בחיים תגיע רחוק !

 אפילו אם אתה הכי שמן \ רזה  יפה \ מכוער בלי \אם בגרות נכון שזה קשה יש תקופות לפעמים שבכלל מורידות אותך

מחר זה יום חדש כמו שנאמר בסרט חלוף עם הרוח

טוב אני זז להכין אוכל לי ואחי ,יום טוב

 

 

 

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 16/1/2007 19:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של »The SeventN SigN« ב-16/1/2007 19:50




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)