לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

תשובות לשאלון השבועי


 

חחח אני יודע שזה מוזר שאני עונה על השאלון שכתבתי ,פשוט הרגשתי צורך לענות עליו חח שאלון טוב חח איך אני מחמיא לעצמי =]]]] יאללה אזוז לישון גוד נייט !


האם את מאוהבת כרגע במישהו?
לא .. אבל מת להכיר מישהי שתקסים אותי


מהי אהבה אמיתית לדעתך?
אימון ,כבוד,קריבה מישהו שאתה יודע שתמיד שם בשבילך במים ובאש שחושב עליך 24\7 ..
שאתה מרגיש שזה הבנאדם הכי מושלם בעולם
שאתה מרגיש מולשם איתו כיאלו שאתה איתו אתה מושלם..אתה מרגיש שאיתו אתה מוכן לחיות עד סוף חייך
לדעתי זה האהבה אמיתית

האם יש לך איזה זיכרון שלא עוזב אותך מהקשר הקודם?
כבר לא

באיזה גיל לראשונה התאהבת במישהו ומה אהבת בו?
גיל 14 היא פשוט הייתה ילדה יפה חמודה מלאת חיים מקובלת כזאת אהבתי כל בה במיוחד שהינו מדברים על הכל מסתובבים ביחד עד שהפכנו להיות חברים ואז בום חח

קרה לך פעם שאמרת למישהו שאת אוהבת אותו ולא התכוונת לזה?
לא אני לא מסוגל כי אחרי זה ארגיש לא שלם עם עצמי לא אצליח להירדם בלילה וגם לא ואוהב לפגוע באנשים

האם חברותייך או הוריך פעם ניסו להפריד בניך לבין האהבת ליבך?
כן הורים ניסו והצליחו זה

כמה זמן האהבה הקודמת שלך נימשכה והאם את מתגעגעת אליה?
שנה וחודשיים לא מתגעגע מתחרט על הקשר

אהבת פעם מישהו ולא סיפרת לו והיום את מתחרטת וספרי מדוע לכך?
כן כי אני חושב שהיה יוצא מזה סיפור אהבה

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 7/3/2007 04:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטרייה בפנסיה ב-8/3/2007 20:22




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)