לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

רע וטוב לא יודע =\


אוף כל כך הרבה דברים קורים בבת אחת ,במיוחד בעיות הבעיות מחזקות אותי אבל לפעמים אני נשבר אף פעם לא מאבד תקווה ..

הדמעות נשארות בעינים הלב כואב.. עוד חודשיים אני אמור להתגייס יש מלא דברים שלא הספקתי אבל ניראה לי שבמהלך הצבא אלמד מלא דברים ואתבגר יותר ואולי אכיר מישהי שתהיה לצידי ותקבל אותי כמו שאני  אני לא מושלם  יש לי טוב ורע כמו בכל דבר בחיים ..

כואב לי לראות את אימא סובלת , את האחי הקטן בוכה שהוא סובל וצריך לסבול לבד כי אנחנו בחוץ עובדים כדאי שנוכל להמשיך להתקיים החיים ממש לא פיקניק

הכרתי מי שהיא ממש חמודה ילדה מקסמה בטירוף יפה והכל נהנה לדבר איתה והכל  לא נפגשתי איתה ולפי מה שאני מרגיש גם לא יצא כי היא לעולם לא תקבל אותי כמו שאני לפי מה שאני מרגיש וחושב .. לדעתי היא צריכה מישהי מושלם וחתיך לא איזה בחור שמתעסק באיפור ובחור רגיש שכואב לו על אנשים אחרים ..

ניראה לי אנתק קשר וזהו כי לא מרגיש שאקבל לעולם את הכבוד או משהו..

הבעייה לא יודע איך נקשרתי חח ולא מכיר אותה לא קרה לי דבר כזה בחיים ועוד בשבוע אחד =\

זה כיאלו אני לא יכול לחכות שתשלח לי הודעה ושלשמוע את הקול שלה זה כיאלו אני מרגיש שכל הצרות שלי נעלמות והקול שלה מרגיע אותי , אני יודע שמפנים יש לה איזה צד רגיש ויפה ולא יצא לי לראות אותו ..

הדמעות חונקות אותי שאני מביט על החיים עכשו ..

הגורל מצחיק הוא מפגיש בין שני אנשים שמתחברים ושניהם יודעים את זה אבל לא יודעים איך לראות את זה כיאלו פוחדים להיפגע

ובורחים מזה כי הפחד יותר מידי גדול והמחשב לאכזבה גדלה

חח אולי תגידו איזה דפוק או משהו אבל חח אפילו בדרך לעבודה קניתי כרטיס ברכה כזה ובעבודה כתבתי מה אני מרגיש כזה וכו"

וחשבתי שביום שניפגש אביא לך את זה עם ורד  אולי אני מצפה יותר מידי וחושב אחרת לא יודע דבר כזה לא קרה לי .. אולי זה בגלל שאני במשבר כזה לא יודע .. מה שהגורל רוצה יהיה מהיום לא מצפה לכלום אני כבר אשתוק ואתרחק ניראה לי =\

למה אני לא מוצא מישהי שתוכל להקשיב לי גם ולהבין אותי כמו שאני תמיד עושה ומהלב ..

אוף הבעייה אני חי שתי חיים שונים אחד

בחור רגיש שנמשיך ליותר לצד הרך ואיפור דברים עדינים ויפים בחיים

וצד אחר שהוא יותר קשוח אין רגשות יותר אחראי רציני יותר בחי העבודה ..

כל הזמן אנשים באים ובוכים לי בין הידים ואני בוכה איתם  .. אני רוצה שמישהו יחזיק אותי שאני נופל ..

למה אני לא מוצא את האנשים הנכונים..?

יש לי מלא שאלות ומלא רגשות שרוצים לצאת החוצה אבל לא ניראה לי שזה יקרה

טוב הלכתי להתקלח והלתארגן וזהו אשכח מזה להיום כיאלו לא הרגשתי כלום ..

ביי שבת שלום

 

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 25/5/2007 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)