לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד את מפייסת מישהו שפגעת בו?
מבקש סליחה , מנסה לעודד וכו"..

כשמרגיזים אותך או מעליבים אותך מה תגובתך? איך את מגיבה?
אממ תלוי באיזה מצבים בדרך כללי מתפרץ בעצבים לצערי =\

מה הדבר שהכי מעצבן אותך, שאחרים עושים לך?
נוגעים לי בשיער

איך תגיבי על הדבר הכי מעצבן הזה, והאם תסלחי?
חח אני יעייף את היד

כשאת ממש שמחה מה צריך לעשות בשביל להעכיר לך את השמחה?
לא יודע ..

מה מצב רוחך בדרך כלל?
אממ שמח

האם מצב רוחך משתנה הרבה?
כן

באיזה מצב רוח את הכי אוהבת להיות?
שמח

האם יש מצב רוח, שאת כמעט אף פעםלא נמצאת בו?
לא ..=\

האם את במצב של כעס וחיכוכים עם ההורים שלך או בקשר טוב איתם?
סבבה

איך את מגיבה כשאת שמחה עד הגג בגלל משהו שסופסוף קרה ופתאום משהו נכנס ומודיע לך שזה טעות?
וואי אני אשתגע ואפילו יבכה ניראה לי חחחח



נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 6/8/2007 01:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)