לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

ימים אחרונים לפני גיוס


טוב אחרי הרבה זמן שלא עדכנתי והסתתרתי מאוחרי שאלוני השבוע אחזור לספר קצת על מה שעובר עלי  וכו"

היתי היום בלשכת הגיוס בדור הרפואה

גיליתי שאני לא מטר 181 אלה חח 176 ואני לא שוקל 55 אלה 54.5 עדין תת משקל ועליי לעלות 2 קילו

ולאחר מכן אהיה פרופיל 72 קרבי

מתגייס עוד ארבעה ימים יום ראשון

בדרך חזרה מהרכבת יצא לי לחשוב הרבה על הדברים שחשובים לי והשינוים שקורים וקרו בחי

בסופו של דבר הכל קורה לטובה תמיד צריך לדעת להסתכל על הצד החיובי

ולמדתי עוד דבר כל בנאדם שהכרתי עד עכשיו אפילו שאנני כבר בקשר איתו\ה

תמיד ירשתי \למדתי דבר חדש על החיים

שהיתי בלשכת גיוס והסתכלתי על כל החילים במדים באותו רגע ידעתי שזה מה שאני רוצה ואם אוותר אצטער על זה כל החיים

אני יודע שתוך 3 שנים אתבגר אלמד דברים חדשים אהפוך להיות גבר..

אני יודע שההתחלה תהיה קשה כי כל התחלה היא קשה

וכל סוף היא התחלה חדשה

הדבר שמחזק אותי וימשיך לחזק אותי זה האהבה אל האנשים שאני אוהב ושבלבי נמצאים ותמיד אזכר בהם גם במצבים קשים כי הרי זה הדבר שיחזק אותי שארגיש בתחתית

טוב קוראי הבלוג החמודים שלי חח אני זז לסלקום לצעוק עליהם

שיהיה לכם יום מקסים ..

דרך האגב יהיה נחמד אם תגיבו  לי =] ..

 



נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 7/8/2007 10:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים אודות פופאי ב-7/8/2007 14:34




2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)