לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

תשובות לשאלון השבועי


אם כן, מה אתם אוהבים לעשות יחד?
אין לי חברה =\

האם את צופה בתוכניות ראליטי?
לפעמים בבסיס

מה דעתך על תוכניות ראליטי? האם זו שטות, או דבר מעניין שאין בו כל רע?
וואלה ניראה לי האמת שזה די מכור שזה לא ממש מציאותי

האם היית משתתפת בתוכנית ראליטי?
בכיף אני זורם

איזו תוכנית ראליטי אהובה עלייך ביותר? מדוע?
האח הגדול זה פשוט היה ענק מלא מצחוקים חח

האם לדעתך, כוכבי תוכניות ראליטי הם אנשים שהתהילה תעבור להם ברגע, או כוכבים עם פוטנציאל להפוך לסלבריטאים של ממש?
וואלה סלבריטאים מתחילים ניראה לי...

האם את זוכרת אנשים ספציפיים מתוכניות עבר בתחום הראיליטי? אם כן, את מי למשל?
יוסי בובליל חחח

האם לדעתך צפייה של 24 שעות בתוכניות ראליטי כמו האח הגדול זו התעניינות לגיטימית, או חטטנות לשמה?
אממ אני מעדיף לקרוא לזה סקרנות יותר..

איך היית מתייחסת לבן משפחה קרוב או בן-זוג, הבוחר להשתתף בתוכנית ראליטי? היית תומכת בו?
ברור שהייתי תומך ... היתי גם מעריץ חח

האם היית רוצה להתפרסם בעצמך בתוכנית ראליטי?
כן כמו שאמרתי אני זורם פתוח להצעות חח

האם ראליטי הוא טרנד שיחלוף עם הזמן, או משהו מעניין שיזכה תמיד לרייטינג גבוה?
יכול להיות שיתפוס קהל יותר מאשר תוכנית שכבר מראש יודעים מה יקרה..

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 16/1/2009 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)