לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל יום שעובר אני לומד דבר חדש על החיים

כינוי:  חיים אודות פופאי

בן: 36

Skype:  diamond.rubinny 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

מי אני ולאן החיים יקחו אותי?


שאלות רבות רצות לי בראש מידי יום ..

זה כיאלו אני מצפה יותר מידי מעצמי ורחוק מהתשובה

אני מקווה שהענינים יתחילו להסתדר שאתגייס ואולי אמצא דרך לחיים

האם יש דבר כזה סוף טוב? אושר ועושר ?  סיפור אהבה בלתי נשכח?

מה המסר בחיים ? להתעורר כל יום מחדש ולעשות אותם דברים שהינך יודע  בשביל מה? או מה זה יתן

האם יש דברים יותר חשובים מאשר אהבה כסף ובריאות ?

ואז אני שואל את עצמי מה אני עושה לא טוב שאני לא מצליח להגיע לתשובות האלו..

מה היה קורה אם בני אדם היו מושלמים ולא מחולקים לקטגוריות

אלו שהכל הולך בשבילם ואלו שצריכים לעבוד כל כך קשה כדאי להשיג את הדברים האלו..

האם באמת יש ספר שכתוב מהגורל של כל אחד ואם כן אז מעניין מה כתוב לי ?

באמת יש דבר כזה האחד  \ האחת לכל סיר יש את המכסה שלו ? או שכל אחד מסתפק במעט?

לאן החיים יובלו אותי אני לא יודע אבל אמשיך איתם כמו זירמת מים עמוקים

שיש סיכוי שאתבע בדרך..

אני יודע הפוסט נשמע דיבלי אבל כמו החיים שלי מובלבלים ולא מובנים

 

יאללה שיהיה לכם לילה טוב

דיאמונד ...

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 27/6/2007 01:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה את קונה כשאת נכנסת\יוצאת מסרט קולנוע?
פופקורן קולה ושוקולדים

איפה את הכי נהנת לאכול גלידה?
בבית :)..

מתי אכלת ארטיק\גלידה פעם ראשונה?
לא זוכר...

מה את הכי אוהבת לאכול?
שוקולד :))

השלימי: בואו לקנות בבורגר-ראנץ’ כמו...
בנאדם =\

יצאת למסעדה יוקרתית עם חבר שלך לדייט ראשון. מה תאכלו?
ספגטי ובשר ..

מתי הייתה הפעם האחרונה שישבת מול המקרר והכנת ארוחת שחיתות?
לא זוכר...

נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 15/6/2007 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המחשבות אוכלות אותי =\


נמאס שיש כל כך הרבה בעיות ..

למה הכל חייב להיות כל כך קשה ..

הדמעות חונקות אותי..

הראש מלא מחשבות

הלב כבר עייף

שוב לא מצליח להירדם ,אף אחד לא מבין אותי

מלא דברים קורים בבת אחד דברים  טובים,דברים רעים,

יש רגעים שאני נשבר ומרגיש על הסף ..

אני תמיד מנסה להשאר אופטימי ולראות את הדברים החיובים בחיים



נכתב על ידי חיים אודות פופאי , 12/6/2007 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים אודות פופאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים אודות פופאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)