לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dishes


You standing on my neck

Avatarכינוי:  Dishes.

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

החלפתי עיצוב || צימחונית שנתיים.


ממ, החלפתי עיצוב, מה דעתכם ?

 

אה, אני בדר"כ רגילה להעלות קטע שכתבתי או סיפור שהמשכתי בכל פוסט.

אבל היום אין לי חשק לזה.

ולמה לא, אתם שואלים ?

כי בא לי פוסט קצר ולא ממש ארוך.. (;

 

היום אני צמחונית שנתיים.

אני כ"כ גאה בעצמי !

סוף-סוף אני מתמידה במשהו, לא מוותרת.

הולכת אחרי הדעות שלי.

אהו, כמה שאני מאושרת היום.

כמה שאני גאה בעצמי על כך.

 

אז שוב,

כמו כל פעם שאני מגיעה לתאריך עגול בקטע של הצמחונות,

הבה נלך לחגוג עם טבעול ! D;

 

אז עד לפעם הבאה,

 

עדי D.

נכתב על ידי Dishes. , 6/8/2009 11:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KA®IN ב-9/8/2009 10:14
 



"מכתבים לגיבור." ->המשך. || עיצובים שלי. :P


ממ, היי.

המשכתי את "מכתבים לגיבור."

וזה הזמן לשתף אתכם.

ממ, האמת, שהמשכתי שני מכתבים\פרקים, אבל לא היה לי כח להעלות.. ^^

אז הנה זה בא.

 

# # #


 

מכתב שני.

רועי שלי,
אחי הגדול והאהוב.
אין לי מילים לתאר את אהבתי אלייך. חבל שאתה לא יכול לשמוע, לקרוא.
קודם כל, מזל טוב ! יום הולדת שמח.
הייתי מאחלת לך גם שתחייה עד מאה ועשרים.
לא משנה.
סליחה שלא כתבתי לך הרבה זמן.
המצב בבית קשה.
לאמא יש התקפי חרדה.
זה קשה.
לקחו אותה לבית החולים.
אני לא יכולה להמשיך ככה. גם אבא לא.
כל הבית מתפרק.
אם היית פה, היית יודע מה לעשות.
אני ממש מתגעגעת.
אבא לא מסתכל לי בעיניים.
אני חושבת שהוא מתבייש ממני.
שהוא רוצה להגיד משהו, אבל לא יכול.
אוף, הלוואי והכל יהיה יותר פשוט !
אני אוהבת אותך !
ואני רוצה לבקש ממך משהו. אולי הוא טיפשי והכל, אבל..
בבקשה תשלח סימן או משהו. אני רוצה לשמוע ממך.
סליחה שאני תמימה כל-כך.
אוהבת מאוד, ומתגעגעת.
אחותך הקטנה,
דניאל.

 

# # #

 

 

מכתב שלישי.
 
רועי שלי,
רועי המדהים שלי.
תודה.
על שהיית אח מדהים וטוב.
אני לא אשכח אותך לעולם.
גם לא אשכח את היום הנורא, בו הודיעו לנו את הבשורה הזו.
זה היה יום רביעי. ערב. קיץ. חם.
היית אמור לחזור הביתה מהפעולה בלבנון.
חיכינו וחיכינו.
אמא החלה לרעוד.
אבא אמר שהכל יהיה בסדר,
שתמיד אתה מאחר.
מאחר כרוני.
אבל אני,
אני ידעתי.
הרגשתי את זה מתחת לעור. בעצמות.
חיכינו דקות ארוכות שנדמו כנצח.
ואז הגיעה הדפיקה בדלת.
הדפיקה המקוללת הזו.
אגרסיבית, אבל אם זאת, חלשה.
מיד ידעתי שזה לא אתה.
זו לא הדפיקה העדינה שלך. לפי מקצב ידוע.
באותו הרגע, ליבי התנפץ לאלפי חתיכות.
הייתי בהלם. לא הייתי מודעת לסביבה.
לא לשוטר שעמד לדלת.
לא לאמא שקרסה לרצפה בבכי מר.
לא לאבא שקבר את ראשו בין ידיו.
ולא לשוטר, שניסה לנחם, שם יד על כתף.
הרגשתי מנותקת לחלוטין, לא הגבתי.
ואז, אז.
אז התפרצתי בחוזקה.
צרחתי, בכיתי, הכיתי.
לא שלטתי בעצמי.
לא יכולתי לסבול את המחשבה שאתה לא פה.
לא איתי.
באותו רגע קיללי את כולם.
את אבא, את אמא, את המדינה, את השוטר התמים.
אפילו אותך.
על זה שהתעקשת על קרבי.
על זה שאמרת שזה הכי חשוב לשרת את המדינה.
על זה שהיית בן-אדם טוב.
אבל אני אוהבת אותך.
הכי בעולם.
הלוואי ויכולת לחזור.
דניאל שלך.
 
# # #
 
דעה, בבקשה. אני מאוד אשמח לתגובות.
מממ, עיצובים.. D;
 
כולם סגנונות חדשים לי. אז, ממ, לא ממש מושלם.
חחחח D:
 
# # #
 
זהו..
זה כל הפוסט.
פחות פורק מהקודם, אבל גדוש בחומר שכתבתי.
איי לייק איט. (;
ביי ביי.
 
עדי D.
 
עריכה:
תכנסו.
בלוג פיינטשופ שלי ושל יובל.. ^^
נכתב על ידי Dishes. , 2/8/2009 09:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-25/1/2011 21:34
 





2,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDishes. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dishes. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)