לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Boring Life

אני בסך הכל ילדה משועממת חולת אנימות ששונאת ת'חיים שלה... צריך להרחיב?!

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 442997407 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

ערב קיץ...


טוב, אז אתמול (יום שני) היה לנו ערב קיף בבצפר..

זה איזה פעילות דפוקה שמועצת תלמידים אירגנה מ-6 בערב עד 10

אני, כמו תמיד, הגעתי ראשונה מכל החברות שלי, ו כשכולן הגיעו התחלנו להסתובב בין התחנות (כן, היו תחנות)

היו שם כל מיני משחקים דפוקים, ובמשחקים הלא דפוקים היה תור ענק...

היתה שם פרה מקרטון שצריך לחלוב אותה OO"

והיה שם קליעה למטרה וזכיתי בשיניים! יאי לי! אבל הם נעבדו לי, או שהם סתם שנאו אותי וברחו.

ואז היה פופוקרן והיה תור ע-נ-ק-י-! אבל אנחנו הספקנו לקנות לנו אבל עמדנו בתוך חצי שעה!!! בשביל פופקורן!

ואז רציתי לשים מלח, אבל הוא לא יצא, ואז בטעות המון מלח נשפך על הפופקורן... זה היה.. מאוד.. מלוח.

אז המשכנו להסתובב לנו והתחיל לשעמם אז זרקנו על אנשים פופוקורן מלעמלה XD

אחר כך היו סרטים - שודדי הקאריביים 2, מדגסקר, וצ'ארלי בממלכת השוקולד. שודדי הקאריביים וצ'ארלי היו בתוך כיתות ומדגסקר היה בחוץ על מסך גדול כזה...

בהתחלה הלכתי לשודדי הקאריביים אבל היה המון רעש ולא שמעו כלום, אז עברתי למדגסקר... ואז השעמום תקף אותי ואת החברות שלי!

אז הלכנו לכיתה והשתעממנו לנו בכיף. וזהו.

 

 

ומחר יש לנו מסיבת סיום D:

והיום חזרה גנרלית בערב... אין לי כוח ללכת -.-

והיום כמעט לא למדנו... היו לנו חזרות, 2 שיעורים חופשיים, שיעור אנגלית >< וסרט D=

ובדרך לבצפר היום, איזה כלב רחוב עקב אחרי חברה שלי ולא עזב אותה.. והיא מפחדת מכלבים Oo

הוא עלה לה על הרגל וחיבק אותה XD

והוא הגיע איתנו עד לבצפר ואז השומר לא נתן לו להיכנס...

טוב, שיהיה לכולם יום טוב 3=

            -דנה צ'אן-

 

נ.ב: אם מישהו יכול לעשות לי עיצוב כלשהו.. זה יתקבל בברכה. כי הפוטושופ שונא אותי ;-;

נכתב על ידי , 26/6/2007 14:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש!


פתחתי לי בלוג חדש! D: יאי לי!

טוב, אז קצת פרטים עליי.......

קוראים לי דנה, אני בת 12 וחצי, ההורים שלי גרושים ויש לי שני אחים קטנים תאומים, אח חורג קטן מצד אמא (יוני), ואחות חורגת קטנה מצד אבא (אלינור).

אני אוהבת אנימה ומנגה, להתחרפן ולעשות צחוקים עם חברות, לפסל, לקרוא וחיות... ועוד כמה דברים שאין לי כוח לכתוב אותם.

ואני העצלנית הכי גדולה ביקום!

אז אחרי שטיפה הכרתם אותי, אני פותחת באופן רישמי (או שלא OO") את הבלוג שלי! D:

אה, ואם תרצו לשאול משהו, אתם מוזמנים כמובן לשאול בתגובות ^_^

 

אוהבת המונומון (אני כל כך אוהבת את המילה הזאת X3)

                           -דנה צ'אן-

נכתב על ידי , 24/6/2007 21:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





185
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack Neko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black Neko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)