לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ALICE IN JAPAN


קצת טעימה מרחובות יפןP:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

~


אז הייתה אמורה להיות כתבה.

אז הייתה.

נתגבר D:


מה עכשיו? אין חידושים, רק הייתי במין משהו מוזר שנדחף בתוכו 50 מפגשים שונים ומספר אימואים מעזראלי בכמות הפיצוחיות שיש בת"א. בפעם הבאה נכין שלט לILOOK ^-^

מה שנשאר זה רק חידון D:

מה יש לי כרגע באוטו?

נייר טואלט. לשימוש אישי D:

מה יש לי כרגע במקרר

זה איזהשהוא תרגיל להרעיב אותי? טוב, אז רק לידעתכם, הצלחתם.

מה יש לי ליד המיטה

אי אפשר לקרוא לזה ממש מיטה, יותר מזרון בגלל שאין לי מיטה בגלל שאיקאה חארות. אבל כעיקרון 2 מנגות וכמה דפים D:

מה יש לנו כרגע על הוידאו (קלטות)

הוידאו מת כבר 5 שניםXD

מה יש לי כרגע על המתלה בחדר שינה

על המתלה? ז'קט מגניב חום של בנים D:

מה יש לי כרגע בגוף

איברים.והמון המון נזלת. אבל מה שאין לי- ציפורניים, שכל [תשובה כל כך צפויה, אבל עדיין], ובגדים נורמאלים.

מה יש לי כרגע בראש

ממש מגרד לי ברגל X:

אני חייבת לענות לזהר XD

מבחן בגאוגרפיהX_X

חייבת להפסיק עם הסמיילים.

אנתרופולוגיה ממש תעזור לי לסטנדאפיסטיות, שברגעים אלה לא עובדת.

 

 

*http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=122250 כי אני נחמדה~

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=414066 כי אני ממש ממש נחמדה.

נכתב על ידי WumpaH , 2/10/2007 01:09  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  WumpaH

בת: 30

תמונה




1,272
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWumpaH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WumpaH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)