לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין כמונו/אין כמוני


אולי תמיד יש לי בלוג מחורבן אבל לבלוג הזה אני יתייחס ברצינות כי נימאס לי שכולם חושבים שהם מרוקאים או ישראלים וכול החראות האלה חושבים שהם יכולים לרדת על הרוסים אז כנסו תגיבו ואני יספפר לכם מה הבעיה שלי..!!??


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

החורף חורף בא =]


איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף החורף בא =]

 

אני 3> 3> 3> על החורף לא רק ביגלל שיש לי יומהולדת..

 

 

כול בכיף זה לשבת ככה כש יוררד גשם לשבת בבית להיתחסות בשמיכה לישתות קפה ולרות טלוויזיה =]

 

3>אוהבת את החורף..

 

 

שמעו אני יודעת  ששאני לא מעדכת הרבה מאוד זמן אבל בזמן האחרון אני ישתדל להדכן הרבה בנתיים פליייייייייייייייייז

 

גייבו לי =]

 

3> יא =]

 

תמונה שלי =] :

 

נכתב על ידי XX-lena-XX , 17/10/2007 19:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חראאאאא


סליחה על חוסר העידכונים אבל היום היה לי היום הכיי רע בחחי!!

 

1.שברתי את מסך הפלאפון..אמא שלי תחנוק אותי..

 

2.אני קיבלתי מיכתב הביתה מ הב"ס..

 

3.אמא שלי גילת שטיילת אים ילדה אחת שאסור לי לטייל איתה..

אאני וולרה טיללנו אים יוליה..ואסור לנו(מיסבות אישיותת)

 

 

4.אמא שלי כועסת אליי...

 

5.אסור לי לטילל ביכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל+אסור לי לטייל אים החברה הכי טובה שלי (ולריה)...

\

=[

 

 

 

 

 

איזה חרא  יום...

 

כמה תמונות שלי = X

 

 

 

נכתב על ידי XX-lena-XX , 15/10/2007 16:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  XX-lena-XX

בת: 28

ICQ: 465515944 



תמונה




464
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXX-lena-XX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XX-lena-XX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)