לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Just Me



Avatarכינוי:  Just Yuly

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עצוב, עצוב..




נכתב על ידי Just Yuly , 28/8/2007 11:12  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביב ב-11/10/2007 22:46
 



עדכון.


 

נכתב על ידי Just Yuly , 26/8/2007 12:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NooKy (: ב-28/8/2007 10:28
 



לשלוט בחלומות.


יודעים שאני יכולה לשלוט בחלומות שלי?

אני יכולה לתכנן את החלומות שלי בכיוון מסויים [מוזיקה, כישרון, מצבים].

ברוב המקרים אני חולמת על דברים דומים, לפעמים אני מציבה את עצמי במצבים

שיקרו בעתיד. זה דיי עוזר לי.

אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה את החלום, לשנות אותו בקיצוניות, אפילו להרגיש

איך זה להיות מישהו אחר ליום אחד. דיי מאגניב ^^ אבל לא נחמד כשנתקעים בגוף הזה.

[או שכן?..]

אני יכולה למנוע סיוטים [בגלל זה אין לי סיוטים בשנים האחרונות D=].

לרוב יש לי חלומות אדישים. זה דיי משפיע עליי. לפעמים מה שאני חולמת- מתגשם.

אם יש משהו שאני ממש ממש רוצה- סיכוי גדול שאני אחלום על זה כעבור שבוע.

וכן, לרוב זה מתגשם.

מוזר, מוזר, ושוב מוזר.

אבל מאגניב.

אני יודעת, זה דפוק.

אבל זה נכון.

והפוסט הזה מוקדם לשיעמום שלי כרגע, שגרם לי לתאר עובדה אחת מהחיים המוזרים שלי. XD

עדכונים בהמשך.

להת'.

 



 

נכתב על ידי Just Yuly , 16/8/2007 01:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Juliette ב-27/8/2007 10:51
 



לדף הבא
דפים:  

2,131
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Yuly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Yuly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)