לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בולמיה..היא חזרה..ואני מנסה לצאת ממנה.

Avatarכינוי:  LightGirL

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


כוסעמק..מה קורה עם המשקל המזדיין הזה?
עליתי עוד 400 גרם ביום..עכשיו תחשבו לכם "אוי כולה 400 גרם"
אבל לפני כמה ימים הייתי 63.7 קילו..ועכשיו לא משנה כמה אני מקיאה או צמה אני עכשיו 64.7
עליתי קילו שלם ומסריח ואני אפילו לא יודעת למה.
אולי אני לפני מחזור? יש מצב ? :\
אוףף.....
התיסכול.....
אולי אני אוותר? אולי אני םשוט המשיך לאכול עד שאני התנפח כמו פעם שעברה?
לא!
לא לא לא..
אני לא אתן לעצמי להתנפח.
אני רק רוצה  לרדת מה60 הזה וזהו.
אחר כך אני אנסה ממש ממש חזק להתאזן.
אבל לא כרגע
אני עדיין בטטה.
נמאס לי כבר ......
No Food For Me Today

נכתב על ידי LightGirL , 29/8/2007 10:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אממ.
לא עדכנתי כבר כמה ימים..
זה בגלל שהמחשב נדפק ולא הייתי בבית רוב היום.

בכל מצב
מה מצב משקלי?
לפני כמה ימים (יום שבת) משקלי היה 63.7
ואז באותו יום.. הלכתי למסעדה..הזמנתי סלט יווני עצום וחיסלתי את כולו בתוספת לימונענע (כוס גדולה) , שייק תותים וצ'יפס ומלא רטבים - קיצר פול קלוריות..חח.....
אז לתענוג הזה היה השפעה על המשקל
יום ראשון..משקלי היה 64.3.....יאפ עלייה של 600 גרם אבל בקטנה..
ואז היום..יום שני משקלי 64-63.9 המשקל לא סגור על עצמו..חח אבל נעגל ל64..
אוף :\
מקווה שמחר אני אראה שוב את 63 הנפלא שלי..

אני מתה כבר לרדת מה60 בכלל...זה אשכרה יהיה חלום שמתגשם והוא ממש קרוב!!
אנשים רבים מחמיאים לי.
למשל שכנות אמרו לי ולאמא שלי "וואי X (שמי) איך רזית! ממש יפה לך"
ואז השכנה שאלה את אמא "מה קרה? היא לקחה את עצמה בידיים הא?"
ולי ישר עברה מחשבה מזעזעת בראש "לא , לקחתי את עצמי באצבע"..כמה שזה נכון וכמה שזה עצוב =\

היום הייתה השתפרות
הקאתי רק פעם אחת
זה ממש השג גדול בשבילי.
אני שמחה דווקא.
מקווה שמהמשקל יבוא לקראתי וייתן לי קרדיט על זה שאני מקיאה כבר פחות
:]

נכתב על ידי LightGirL , 28/8/2007 01:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש אלוהיםם 63.9 חח >.<

סוף סוף נפתרתי מה64 המסריח..מקווה שהוא לא יראה לי אותו מחר שוב =[
בכל מקרה..העבודה במתמטיקה לא תגמר לעולםםםםםם.....זה הדבר הכי ארוך בארץץץץץץ
גררררררררר...................@#$%
נכתב על ידי LightGirL , 22/8/2007 13:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightGirL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightGirL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)