לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Moon Godess


Just one bite... it won't hurt... much...

Avatarכינוי:  קלאודיה באת'ורי

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תשובות לשאלון השבועי


בלונדיני או שחור?
שחור.. הרבה יותר יפה...

ג’ינג’י או שטני?
שטני... כי זה הצבע שלי ^_^

ספורטאי או גאון?
לא יודעת... אף פעם לא התחלתי עם בנים כאלה...

חמוד חנוני או גבר-גבר?
גבר-גבר בהחלט... אני לא רוצה להיות בייביסיטר...

קעקוע או פירסינג?
קעקוע!!!! הרבה יותר יפה... יותר אומנותי... ואפשר להעביר דרכו מסר בצורה יפיפיה...

אימו או גוטי?
נראה לי גוטי... אני יכולה להתחבר לאוירה הזאת יותר...

מיליונר או רומנטי אבל בלי כסף?
רומנטי בלי כסף... אין ספק... בחור יכול לעשות בר מדהים רק עם חול רטוב וענף יבש... בנות מסתכלות על האיכות לא הכמות...

ג’רארד ווי או ג’אסטין טימברלייק?
לא זה ולא זה... אני מעדיפה את ג'וני דפ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עבד נרצע או מלך שולט?
מלך... מה?!?!?!?!?! כל אחד והפנטזיות שלו... ועדיף שהוא ישלוט ביד חזקה...

נכתב על ידי קלאודיה באת'ורי , 17/2/2008 21:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא עושה לי צלקות פסיכולוגיות!!! XP


האמממ אז ככה... שנים לא עידכנתי... לא יודעת למה... לא היה מה לחפור...

היה אחלה ביום הורים בבסיס של גבריאל וצילמתי מלא תמונות ^_^ שוב החוצפן הקטן היה פוטוגני אז הוא יצא חתיך ברוב התמונות ואני סתם מכוערההההה חחחחח

הוא סוגר 21 ואני מכרסמת ציפורניים עד שהוא חוזר... XP אינעל אחותו הצולעת...

לפני כמה ימים הוא עשה לי כזה התקף לב! התקשרתי אליו והוא בקושי ענה... ולקח לי כמה פעמים להגיד "מה קרה?" או "גבריאל?" עד שהוא ענה ואני בנתיים חושבות את הדברים הכי נוראים בראש שלי... הוא אף פעם לא עשה את זה בחיים שלו... הוא בקושי מוציא מילה.. הוא לא אומר מה קרה לו... מה לעזאזל אני אמורה לחשוב?!?!?!?!? התחלתי לדמיין שהרופא בדשק אותו יכול להיות שהוא מתעוור או שאין לו רגליים בגלל תאונה כלשהי או שהוא ירה במישהו... והוא נתן לי להיחלץ ככה מלא זמן! מה זה רציתי להוריד לו כאפה שהבנתי שזה פשוט משהו שאמרתי שהפריע לו! אני חשבתי שהוא הולך לדמם למוות וכולה אני לא חושבת על משפטים מסויימים לפני שאני מדברת כדי לעצבן אותו (כשאנחנו רבים)... לא יכלתי להאמין שזה מה שהוא גורם לי לעבור רק בגלל שאמרתי משהו סתום שהוא יודע שאני לא באמת התכוונתי אליו... כשהבנתי שזה הכל לא ידעתי אם לצחוק או לבכות אז כול שתי שניות החלפתי תור... אחרי זה התקשרתי לאליזבת' כולי עוד שנייה בוכה לה שהעולם הולך להיהרס... היא הרגיעה אותי כי אני עוד שנייה מקבלת באמת התקף לב... אני התנשפתי מהר כאילו אין לי אוויר ולא יכולתי להירגיע את עצמי...

אז בקיצור ביום אחרי זה אמרתי לו שהוא מטורף שהוא עושה לי דברים כאלה והסברתי לו באמת מה חשבתי ולמה אמרתי את המשפט הדבילי שהוא התעצבן עליו... ולמרות שהוא הבין ולא יעדה את זה שוב, הוא מה זה מקבל סטירה כשהוא חוזר... מגיע לו!

 

אני חושבת אולי לרדת ל4 יחידות במתמטקיה... כי רוב הסיכויים שאני לא עוברת את ה5 אם אני ימשיך ככה... והבכוונה בתעודת בגרות במתמטיקה... אני שונאת מתמטיקה... זה פשוט לא נקלט לי במוח... לעזאזל...

 

כשהייתי ביום הורים לצנחנים הצלחתי לעבור מ7-8 בבוקר עד 5 בערך בלי לאכול שום דבר... אז אולי אני ינסה לא לאכול אחרי ארוחת צהוריים... זה יהיה מעניין... נראה לי אני בסוף יחנק משתיית יותר מידי מים.. OO"... אני מוזרה...

 

קיצר... בא לי למות... אני חרמנית אש לפחות פעם ביום... וגבריאל לא פה כדי לטפל בזה XPPPPPPPP

נקניק... לפחות הוא זכר שהיה יום האהבה ושלח SMS כזה חמוווווווווווווווווווווווווווווווווד ^_^... שחר קצת צחקה מזה אבל רק כי זה היה   סוג של קיטשי מוזר שיש ביני לבינו... וזה באמת מוזר OO"...

נכתב על ידי קלאודיה באת'ורי , 17/2/2008 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקלאודיה באת'ורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קלאודיה באת'ורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)