לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים על-פי בוגה


סיפורים קצרים שכתבנו יחדיו, בוגה ואנוכי

Avatarכינוי:  המחלל בשערי השחר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

בתקווה שזה טוב מספיק...


בחורף אני מתנהגת אחרת.

אני ישנה המון, ואוהבת לאכול דברים מתוקים, כל הקיץ לא הכנתי עוגייה לפה ובחורף אני אוכלת עוגיות כל בוקר על הבוקר. המחשבות שלי ניהיות איטיות יותר, אני מחרבנת לעיתים פחות רחוקות, נשארת הרבה בבית, שותה תה בכוסות משיש. בחורף אני מתנהגת אחרת.

 

השנה אני שוקלת לאמץ את דרכם של הדובים ופשוט לישון שנת חורף

נכתב על ידי המחלל בשערי השחר , 16/9/2012 03:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמחלל בשערי השחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המחלל בשערי השחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)