לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my chemical blog




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

מה אעשה היום?


מה נעשה היום?

מה אעשה היום?

מה נעשה..? :\

אז יום שישי הגיע, והשבוע הכי מנוצל בחיי הגיע לסיומו.

איך חוגגים את זה? אז ככה.. אולי נצא היום למסיבה של 18+ ובעזרת הפרוטקציות שלי ניכנס

ואולי נצא בכלל לשברולט? להההה לשברולט לא יוצאים..

אני חייבת לציין שאני נורא עייפה, ציפיתי שאולי הלילה אני אשן כמו שצריך.. נירדמתי בחמש וחצי ככה וברבע ל12 ידיד של אחותי החליט להעיר אותי, אבל אני שמחה שקמתי כי הצטרפתי אליהם ונסענו לפלמחים :) ויש לי פסי שיזוף ממש חמודים!

עכשיו שיר באה אליי, אני עושה לה פן ואז אולי אני אמצא שעה-שעתיים שאני אוכל לישון טוב בהן :P

ואז אני צריכה ללכת לחברים של ההורים ברמת חן.... חחח ועוד אמא שלי חשבה שנלך לפני זה להצגה, כן אמא מצחיק מאוד. זה הדבר האחרון שאני אעשה היום.

 

אעעעעעע דיברתי עכשיו בטלפון עם בת דודה שלייי!!! היא יכולה להכניס אותי עוד חברה למסיבה, וזה פאקינג מסיבת סיום קורס טייס פאק איזה טייסים כוסונים יהיו שם!!!

אני מקווה שרותם תרצה לבוא איתי, אם לא אני אלך עם אחותי וחברותיה או שאני אציע למישהי אחרת אם זה לא יהיה מאוחר :P

אז שיהיה סוף שבוע עם המון מטוסים טייסים וכדומה

ביי ביי :)

 

 

נכתב על ידי , 29/6/2007 15:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 364483054 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy chemical blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my chemical blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)