לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my chemical blog




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

החופש הזה... מטורף!


אז ככה!

אתמול יצאתי למסיבה של 18+ ואווווווווווו כפיים כפיים, הנה צעד משמעותי בחיי!

לא רק שזה היה 18+ מסתבר בכניסה שזה בכלל לבנות 20+ ולבנים 21+

אוקיי במסיבה הייתה רחבת VIP שזה כאילו לסיום קורס טייס...... אממ טובבבבבבבבבב

טייסים אתם יפים!!!!!!!!! אתם מהממים!!!!! אתם משכילים!!!!! אתם חכמים!!!!! אתם מושלמים אוקיי?!?!?!??!

ואייי... הייתי הילדה הכי קטנה במסיבה.

עזבו, הייתי הילדה היחידה במסיבה..

בשרותים של הבנות, היו כאלה שתיחקרו בנות אם הן עשו הגדלת חזה.. והן שאלו אותי אם שלי זה טבעי.. כאילו מההה

טוב אבל לקחתי את זה כמחמאה :P

היה אחד שהיה ממש נג'ס כ"כ נג'ס שבנקודה מסויימת התוודתי שאני בת 16 וחצי והוא היה בשוק..

אנשים באו אליי אם שאלות כמו "מתי את משתחררת" וכשאמרתי שאני לא בצבא הם שאלו "איזה שנתון את".

בכל מקרה החלטתי שאני אשאר עם המסיבות לגילאים שלי.

או לפחות עם המסיבות של גילאים לפני צבא או בתחילת הצבא או משהוא שלא יהיה גדול ומפחיד.

או לפחות מסיבות עם מוזיקה קצת יותר נורמלי וקצת פחות אנשים.

אבל מה אני מתלוננת, נכנסתי חינם :P

בכל מקרה...................... כפי שכתבתי אתמול ושילשום, לא ישנתי 2 לילות, אז חידוש, זה 3 לילות

חזרתי הביתה בסביבות 5 הלכתי לישון בסביבות 6 וקמתי ב12, לעבודה.

ואיי ממש נהנתי לעבוד היום

למרות שלפעמים זה היה משעמם וקצת כבד.

כל החוף היה מלא מלא בגולשים מושלמים

והם היו ממש יפים ומסוקסים שכאלה.

וגם בלי שום קשר כיף לעבוד בים האווירה שם מקסימה, והכרתי המון המון אנשים חדשים :)

עכשיו אני הולכת להתקלח, לראות מי עף בכוכב נולד (שלומי בראל שליטהההה תעשה לי גיטרההה)

ואז הולכת לרותם בלושטיין לאכול לישון ולראות סרט או משהו כזה :)

אז שיהיה לי לכם ולנו המשך חופש מהנה ומרגש עם המוןן טייסים וגולשים.

 אני הייתי גל, נדבר מחר ;)

נכתב על ידי , 30/6/2007 23:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 364483054 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy chemical blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my chemical blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)