לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיר וירטואלית פרפר כחול


העיר היחידה שתעשה לכם פרפרים בבטן......

Avatarכינוי:  •צוות פרפר כחול•

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הבית של לולה דיימונס .


הבית של לולה דיימונס

שמי: ליאור

שם דמות: לולה

שם משפחה: דיימונס

גיל: 24

עבודה: מנהלת העיר .

-לא לשכוח להזמין משכורת פעם אחת בשבוע-

מין: נקבה

מצב משפחתי: פנויה

דרך ליצירת קשר:

490021564

הנה אני:

בובה שהכנתי .

הכסף שלי:

אינסוף ש"ח .

הבית שלי:


הילדים שאימצתי:

____________________

__________

_____


החיות שאימצתי:

____________________

__________

_____


הבגדים שלי:
-אני הבאתי אין להעתיקק !! -







הדברים שלי:

____________________

__________

_____


האוכל שלי:




התכשיטים שלי:


מוצרי הטיפוח שלי:

____________________

__________

_____


השתתפתי ב...:

____________________

__________

_____


הייתי ב..:

____________________

__________

_____


המתנות שלי:

____________________

__________

_____


הדואר שלי:

____________________

__________

_____


התיק שלי:

(כרטיסי אשראי, פלאפונים, רישיונות, תעודות זהות, וכו'..)


הקנסות שלי:

____________________

__________

_____


נכתב על ידי •צוות פרפר כחול• , 17/9/2007 21:31  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נופר משה ב-7/4/2009 08:37
 



הבית של יסמין כהן


 

הבית של יסמין כהן

שמי: דנה

שם דמות: יסמין

שם משפחה: כהן

גיל: 19

עבודה: שופטת-5,000 שקלים

-לא לשכוח להזמין משכורת פעם אחת בשבוע-

מין: נקבה

מצב משפחתי: פנויה

דרך ליצירת קשר:

yasmin_koen.walla.com

הנה אני:

-דמות מס' 41-

הכסף שלי:

1,000 ש"ח.


הבית שלי:

____________________

__________

_____


הילדים שאימצתי:

____________________

__________

_____


החיות שאימצתי:

____________________

__________

_____


הבגדים שלי:

____________________

__________

_____


הדברים שלי:

____________________

__________

_____


התכשיטים שלי:

____________________

__________

_____


מוצרי הטיפוח שלי:

____________________

__________

_____


השתתפתי ב...:

____________________

__________

_____


הייתי ב..:

____________________

__________

_____


המתנות שלי:

____________________

__________

_____


הדואר שלי:

____________________

__________

_____


התיק שלי:

(כרטיסי אשראי, פלאפונים, רישיונות, תעודות זהות, וכו'..)

____________________

__________

_____


הקנסות שלי:

____________________

__________

_____

נכתב על ידי •צוות פרפר כחול• , 17/9/2007 21:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליוליק ב-24/10/2007 13:54
 



הבית של אגם רודברג


 

הבית של אגם רודברג

שמי:רונלי

שם דמות:אגם

שם משפחה: רודברג

גיל: 17

עבודה: שחקנית-3,500 שקלים

-לא לשכוח להזמין משכורת פעם אחת בשבוע-

מין: נקבה

מצב משפחתי:רווקה

דרך ליצירת קשר:

אייסיקיו-375729740
אימייל: [email protected]

הנה אני:

-דמות מס' 6-

הכסף שלי:

1,000 ש"ח.


הבית שלי:

____________________

__________

_____


הילדים שאימצתי:

____________________

__________

_____


החיות שאימצתי:

____________________

__________

_____


הבגדים שלי:

____________________

__________

_____


הדברים שלי:

____________________

__________

_____


התכשיטים שלי:

____________________

__________

_____


מוצרי הטיפוח שלי:

____________________

__________

_____


השתתפתי ב...:

____________________

__________

_____


הייתי ב..:

____________________

__________

_____


המתנות שלי:

____________________

__________

_____


הדואר שלי:

____________________

__________

_____


התיק שלי:

(כרטיסי אשראי, פלאפונים, רישיונות, תעודות זהות, וכו'..)

____________________

__________

_____


הקנסות שלי:

____________________

__________

_____

נכתב על ידי •צוות פרפר כחול• , 17/9/2007 21:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/12/2014 22:06
 



לדף הבא
דפים:  

24,521
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות פרפר כחול• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות פרפר כחול• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)