לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Lot Like Love


Will you stay awake for me? I don't wanna miss anything. I will share the air I breathe, i'll give you my heart on a string - i just dont wanna miss anything...

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חזרתי מבית המשפט...שאלון חמוד לכולם


היום היינו בסיור מהמגמה [משפטים] בבית משפט..

היה כל כך כיף, מצחיק, משוגע!!!!

היו פאקינג מלא אסירים ומלא אזיקים ושלשלאות ברגליים:|

בפעם הראשונה שנכנס אסיר היינו בהלם. פחדנו רצח.

היינו במלא משפטים, אתם לא מבינים.. כשאומרים "משפט" זה נשמע דבר שנמשך נצח.. המשפטים האלו לקחו בדיוק רבע שעה חחחחחח וגם זה בקושי..

היו אנסים, פדופילים, גנבים, מסוממים, פושעים, והאמת? רובם היו ערבים.

היתה גם אחת אתיופית בהריון שלא הספקתי לראות את המשפט שלה אבל היא עשתה כנראה דברים ממשש גרועים כי היו לה 2 תיקים פלילים והשומר (לכל אסיר היה שומר כדי שהוא לא יברח) אמר לה שבטח היא תקבל 5 שנים..:| ושחבל על הילד שלה [שבבטן] שיגדל בלי אמא והוא יצטרך לבוא כל פעם לבית הסוהר וכאלה.. והיא עשתה כזה "לא נורא הוא לא יזכור" וזה היה עצוב =\

הייתי במשפט של שלושה אנשים שגנבו רכב לפני יומיים בכפר ערבי, של אנס אחד שלא הודה במה שעשה, של אישה אחת שהרביצו לה ואיימו על החיים שלה, של מסומם אחד, וגם סתם כמה משפטים אזרחים אבל זה לא מעניין XD

זה היה כל כך הרבה יותר כיף מללכת לבצפר !!!!!!!

ועכשיו לחלק המעניין יותר >> שאלון!


אם יצאו לך יותר מ- 20 איקסים - אתה מוגדר כאידיוט (:

לקוח מאיזשהו בלוג ששכחתי איך קוראים לו

מסטיק נפל מהפה שלך כדיברת.

מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

רצת לתוך דלת זכוכית.

קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.

חשבת על משהו מצחיק והתחלת לצחוק.

נכנסת בתוך עץ\שיח\עמוד.

חשבת שזה אפשרי ללקק את המרפק.

ניסית ללקק את המרפק.

לא ידעת ש"אני פורים" ו"השפן הקטן" הם בעלי אותה מנגינה.

ניסית לשיר אותם אחרי השאלה הקודמת.

אכלת משהו שלא נועד לאכילה.

נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

נחנקת מהיריקה של עצמך.

ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.

לא ראית את מטריקס.

הקלדת רק עם 2 אצבעות.

תפסת בטעות מישהו על חם.

ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף או לעיניים שלך.

תפסת את עצמך מזיל ריר.

נרדמת בשיעור.
את כזאת שמתחילה לצחוק מכל דבר.

זרקת על מישהו אוכל כי הוא עיצבן אותך.

לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.

הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

אתה משתמש באצבעות לחישובית מתמטיים פשוטים.

אכלת חרק.

אתה עושה את השאלון כשיש לך משהו הרבה יותר חשוב לעשות.

שמת בגד כלשהו הפוך ולא שמת לב לזה עד שמישהו אמר לך\ עד שהורדת אותו.

חיכית מלא זמן למשהו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

העברת הודעות שרשרת כי פחדת שמה שרשום שם יקרה לך.

שברת הרבה דברים.

חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

נפלת אי פעם מהכיסא שלך.

כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה שלך.

המילה "אממ ..." היא בשימוש רב אצלך.

הפגנת חוזר טאקט מושלם כשאמרת למישהו שהוא מכוער\שמן\וכו'.

דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר.


תוציאו את הוי המסומן ותסמנו על התשובות שנכונות כלפיכם

יצא לי 22 (הוי המסומנים הם שלי חוץ מאחד שבטעות יצא לי כרגע) חחחחXD


בהצלחה :)







I STILL ♥ YOU,,so much


ביי3>


נכתב על ידי , 26/3/2008 14:16  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lil.Ati ב-9/5/2008 23:24
 



סיפור עצוב..





בחלון של חנות חיות הייתה תלויה הודעה "גורים למכירה".

ילד קטן נכנס נושאל מה מחירו של גור

המוכר ענה בין 30ל-50 דולר.

הילד הכניס את ידו לכיס והוציא מספר מטבעות וספר 2.70

"אני יכול לראות את הגורים?" ביקש הילד, והאיש חייך, שרק,  ומתוך החנות יצאו בריצה

הכלבה ואחריה 5 גורים יפייפים ורק אחד הגורים נשאר מאחור.

הילד שאל "למה הגור צולע?"

האיש ענה "כשהגור הזה נולד עם בעיה ברגל, לכן יהיה צולע כול חייו."

"זה הגור שאני רוצה." אמר הילד בשמחה.

בעל החנות התפלא ואמר "אם זה הגור שאתה רוצה אתן לך אותו במתנה.".

הילד כעס וענה "אני לא רוצה שתתן לי אותו במתנה, הגור הזה מחירו ככול יתר הגורים

ואני אתן לך מה שיש לי עכשיו וכול חודש אני אתן לך 50 סנט עד שאסיים לשלם עבורו ."

"אתה בטוח שאתה רוצה את הגור הזה? הרי אף פעם הוא לא יוכל לשחק לקפוץ ולרוץ כמו יתר הגורים?"

הילד התכופף, הרים את המכנס והראה לבעל החנות את הברזל אשר תומך ברגלו העקומה ואמר לאיש

"גם אני לא יכול לרוץ כול כך ולכן הגור הזה זקוק למישהו שיבין אותו.".

דמעות עלו בעיני האיש ואמר לילד

 " אני מקווה ומתפלל שלכול גור יהיה מישהו שיאהב אותו כמו שאתה תאהב את הגור הזה."



זה סיפור מדהים ממש..
all u need is love.









נכתב על ידי , 23/3/2008 17:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -טול- ב-24/3/2008 20:27
 



תמונה שלי..


-מחקתי את זה, יותר מדי אישי כדי לכתוב פה..-


יהיה טוב ! :D
אני אופטימית.
וגם אם לא יהיה, אז לא.




תמונה שלי:















תגיבו..
נכתב על ידי , 21/3/2008 22:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -טול- ב-22/3/2008 23:12
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-טול- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -טול- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)